וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אברמוב מעריך את בנאדו, לא סתם הוא חיכה לו כמה שבועות"

למרות שהמאמן חתם לעונה אחת, במועדון מקווים כי ההתקשרות תהיה ארוכה. שכר השחקנים ישבור שיא במועדון ויעמוד על 20 מיליון שקלים: "אין לנו כוונה לשדרג את שכר השחקנים החתומים"

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של בני יהודה מול הפועל חיפה

בני יהודה פתחה אתמול (שלישי) רשמית את עידן ברק אברמוב, הבעלים החדש של המועדון, והחתימה לעונה אחת את אריק בנאדו. לזהובים יש לא מעט תכניות לעונה הקרובה ובכלל לשנים הבאות וכרגע, למרות שבנאדו הוחתם רק לעונה אחת, במועדון מקווים כי ההתקשרות תהיה ארוכת טווח. "ברק מאוד מעריך את אריק", אמרו במועדון היום. "לא סתם הוא חיכה לו מספר שבועות ולא סגר עם אף מאמן אחר". במועדון הסבירו כי חתימה מעבר לעונה אחת היא לא משמעותית כרגע, מכיוון שאברמוב מעוניין ללמוד את העסק ולא רוצה להתחייב עדיין לתכניות של מספר שנים.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יקבע את מדיניות הרכש. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

המאמן עצמו סיפר במועדון כי החלטה על עזיבת הנבחרת הצעירה לא הייתה עבורו קלה בכלל. בנאדו אף טעם בפני גורמים נוספים כי לאורך תקופה הובטחו לו דברים שלא קוימו והוא היה חייב לקבל החלטה לגבי עתידו. כידוע, חוזהו בהתאחדות היה אמור להסתיים באוקטובר הקרוב וככל הנראה הוא לא היה צפוי לקבל הארכת חוזה, וזו הסיבה המרכזית בגינה החליט לעזוב את הנבחרת לטובת הזהובים.

פרט למהלך בעמדת המאמן, בבני יהודה בונים על תקציב גבוה, בטח באופן יחסי לקבוצה, ושם טוענים כי אברמוב יגדיל את תקציב שכר השחקנים ל-20 מיליון שקלים - שיא בתולדות המועדון. עם זאת, אין בכוונת ההנהלה החדשה לשדרג חוזים קיימים בקבוצה, כפי שכבר הבין פדרו גלבאן. "אין לנו שום כוונה לשפר את שכר השחקנים שנמצאים במועדון וחתומים לעונה הבאה", אמרו במועדון. כלומר, הזהובים רוצים להתבסס על הסגל הקיים שהרבה משחקניו כבר חתומים לעונה הבאה ולכך מעוניינים להוסיף כמה שחקנים בעמדות שונות שעל הבאתם יהיה אמון המאמן החדש בנאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully