וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי מכבי תל אביב הודיע: הסתיימה המחאה עקב מחירי המנויים

25.5.2016 / 12:46

בהודעה רשמית בעמוד הפייסבוק של ארגון האוהדים GATE 11, פורסם כי המחאה הסתיימה ושהאוהדים יחזרו לעודד במשחק הקרוב. עם המועדון סוכם כי לא יעלה מחיר מנוי לסטודנט לכל משחקי העונה

one

לאחר מספר חודשים שלא עודדו במשחקי הקבוצה, אוהדי GATE 11 הודיעו היום (רביעי) רשמית על סיום המחאה: "אנו מודיעים כי ביום חמישי נסיים את המחאה ונחזור לעודד את הקבוצה במשחק השלישי בסדרת רבע הגמר. עיקרי תוצאות המחאה הם שבני נוער, חיילים וסטודנטים בשערים המעודדים (לא מסומנים) יוכלו לרכוש את המנוי המלא (15 משחקים), במחיר ששילמו בעונה הנוכחית", נכתב בהודעות האוהדים. גם האוהדים היושבים בשער 7 הודיעו על סיום המחאה.

בשבוע שעבר הודיעה מכבי על מחירי המנויים והציעו כפשרה שני מסלולים שונים למנויים. במכבי הדגישו כי מי שירצה לשמור על מחיר המנוי הקיים, ולא לשלם מעבר לו, ירכוש מנוי אשר לא כולל שלושה משחקי בית בעונה הרגילה ביורוליג: מול פנאתינייקוס, הכוכב האדום בלגרד וקוצ'ה לבורל ויטוריה.

האוהדים הוסיפו: "הבענו את אכזבתנו מכך שהקבוצה בחרה בצורה זו של יצירת מסלולי מנוי. בראייתנו, אוהד מסור ומנוי של הקבוצה צריך להגיע לכל המשחקים, לכן אנו רואים במסלול של 15 המשחקים כמנוי הרגיל של הקבוצה, אף שמחירו עלה. עם זאת, זה היה פתרון נקודתי, גם לאלו שאין בידם לרכוש את המנוי המלא אך כן רוצים להישאר מנויים".

"הבנו שמשעה שההחלטה פורסמה, עלינו לעבוד בתבנית הקיימת. סירבנו להפסיק במחאה והבהרנו את חשיבות האוהדים בשערים המעודדים אשר מעל גיל 21. לאחר סבב שיחות הגענו לפתרון נוסף: גם סטודנטים יוכלו להנות מ-15 המשחקים ללא תוספת תשלום. כעת, שכבת גילאים שרובה נעה סביב גילאי 15-28, יכולה לרכוש את המנוי המלא במחיר זהה לשנה הנוכחית".

"אנחנו שמחים כי שני הצדדים נפגשו, אמרו את אשר על לבם והצליחו להתגבר על הקושי ולמצוא פתרון שעונה על הצרכים של כולם. אנו רוצים לנצל את הבמה כדי להוסיף קריאה לשנים הבאות: יתכן ומבנה הליגה ישתנה פעמים רבות ואף יתווספו עוד משחקים. אנא מכם, העלאת המחיר איננה הפתרון היחיד ואנחנו מאמינים כי ניתן לחשוב על צורות נוספות כיצד להתמודד עם נושא זה". האוהדים הוסיפו כי בכוונתם לשבת עם הנהלת הקבוצה בפגרה על מנת לדון ולתכנן את הנושא לקראת שנים הבאות.

אוהדי מכבי תל אביב כדורסל. ברני ארדוב
"אוהד צריך להגיע לכל משחקי הקבוצה". למצולמים אין קשר לידיעה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully