וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בקבוצה רוצים להתחזק בחלוץ, אלון תורג'מן על הכוונת

25.5.2016 / 12:13

לאחר שיחרורו של עמאשה, הועלתה האפשרות לשאול את השחקן ממכבי חיפה. במועדון נעשים מאמצים להשאיר את מרבית הסגל הקיים, בראשם אזולאי ומוגרבי. עתידו של ז'אורז'יניו לא ברור

one

בני סכנין החלה בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר בקבוצה עוסקים בשני מישורים עיקריים: להשאיר את מרבית הסגל הקיים, בראשם שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי, ובנוסף לנסות ולהחתים מספר שחקני רכש.

לאחר שיחרורו של וויאם עמאשה להפועל רעננה, עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, במועדון עושים מאמצים על מנת להחתים חלוץ נוסף. שם מרכזי שהוזכר הוא החלוץ אלון תורג'מן. השחקן שייך למכבי חיפה, ובקבוצה יבקשו מהנהלת הירוקים לשאול אותו לעונה אחת. בסכנין מאמינים שלאור היחסים הטובים בין המועדונים, קיים סיכוי גבוה להנחית את תורג'מן במועדון.

נוסף על כך, בסכנין ממתינים להצעות על ז'אורז'יניו, כדי לנסות ולבצע טרייד כחלק מהעסקה. גורמים בקבוצה טוענים כי בהפועל באר שבע לא החליטו באופן סופי האם ינסו להחתים את השחקן, אבל אם אכן יהיו מעוניינים בשירותיו של הברזילאי, סכנין תנסה להעביר לשורותיה את הבלם לואי טאהה. בשלב זה לא ברור אם הבלם יסכים למעבר שכזה, שכן הוא נחשב העונה לאחד השחקנים היותר מפתיעים בליגת העל.

בקבוצה עדיין לא גיבשו את הצוות המקצועי לעונה הבאה, ולא ברור האם עוזר המאמן עודד קוטר ואלי בכר יישארו. בנוגע למאמן הכושר חואן קרלוס התקבלה החלטה והוא ימשיך גם בעונה הבאה.

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין חוגג. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בליגת העל? ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully