וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגאן בטדי, פוגרום בשכונה

19.10.2002 / 21:04

ליגת העל מתחממת. מכבי פ"ת ניצחה בירושלים 1:3 ומעמדו של אלי כהן מתערער. הפועל ת"א הביסה את בני יהודה (1:4) ועלתה למקום ה-1, השכונה נקמה באוהדים האדומים. חיפה ניצחה בשיניים באשדוד (2:3)

המחזור החמישי בליגת העל הניב הרבה מאד שערים בכל המשחקים ועוד יותר - בלאגן. בית"ר מפסידה פעם נוספת בטדי, חיפה במבחן קשה באשדוד מנצחת בקושי. בני יהודה מובסת בבית בדרבי מול הפועל והקהל שלה יוצא לנקום את כבודה. עירוני ראשל"צ ניצחה בפתח תקוה את הפועל. מכבי לא מתקשה להביס את כפר-סבא בבלומפילד.

בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 3:1

מול הקהל הביתי בטדי בית"ר ירושלים חוטפת שולשה שערים מהקבוצה השאפתנית של גיא לוזון - מכבי פ"ת. גל אלברמן העלה את האורחים ליתרון ראשון בדקה ה-13 אך בית"ר ידעה לחזור למשחק בדקה ה-25 משער של הארגנטיני פבלו דל-ריו. אלא שהשוויון החזיק מעמד בדיוק 6 דקות ושוב גל אלברמן כבש את השני שלו במשחק. עוד לפני תום המחצית הראשונה אנגוי אנסומבו העלה את פ"ת ליתרון 1:3, תוצאה שנשמרה עד סיום המשחק.

בסיום המשחק קראו אוהדי בית"ר קריאות גנאי לעבר השחקנים והמאמן אלי כהן. מאיר פניג'ל הודיע בסיום כי בכוונתו להמשיך לתת גיבוי לאלי כהן כמאמן הקבוצה. היום בלילה תקיים בית"ר ישיבת חירום מיוחדת.

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא 0:3

מכבי ת"א לא מתקשה להביס בבית את הקבוצה החלשה של כפר-סבא. אנדראס פרוחננקובס העלה את מכבי ליתרון ראשון כבר בדקה התשיעית. אלי ביטון כבש את השני לזכות מכבי בדקה ה-31. את תוצאת הסיום קבע אנדראס פרוחננקובס בשערו השני בדקה ה-57.

בני יהודה ת"א - הפועל ת"א 4:1

בני יהודה עוד לא הספיקה לעלות על כר הדשא לדרבי התל-אביבי מול הפועל ופיני בלילי כבר כבש את הראשון לזכות הפועל בדקה השניה. 5 דקות אח"כ היה זה הולמאי שהעלה את האורחים ל-0:2. בדקה ה-28 זה כבר היה 0:3 לאחר ששמעון גרשון כבש מהנקודה הלבנה. אלא ששתי דקות אח"כ נשרק פנדל לצד השני וולדימיר אנדונוב צימק ל-1:3. את תוצאת הסיום קבע בן לוז בדקה ה-74. בסיום המשחק אוהדי בני יהודה השליכו אבנים על אוהדי הפועל ת"א. שישה אוהדים נפצעו קל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל פתח תקוה - עירוני ראשל"צ 3:2

משחק רב שערים בפתח תקוה. משה סבג העלה את עירוני ראשל"צ ליתרון ראשון בדקה ה-31. שלומי אדרי השווה עבור פ"ת בדקה ה-47. שי הולצמן, בצמד בדקות ה-52 ו-60 העלה את ראשל"צ ליתרון 3:1. מוטי קקון, מהנקודה הלבנה, בדקה ה-64 מצמק ל-3:2 בלבד.

מ.ס אשדוד - מכבי חיפה 3:2

דוד רביבו הדהים את הירוקים, שחשבו שבאו למשחק אימון לקראת לברקוזן, והעלה את אשדוד ליתרון ראשון בדקה ה-12. חיפה חזרה למשחק ובדקה ה-14 ג'ובאני רוסו משווה. אלא שעוד לפני תום המחצית הראשונה, בדקה ה-30, רגברד העלה את המקומיים ל-1:2. אבישי ז'אנו שוב מחמיץ מהנקודה הלבנה. וואליד באדיר משווה לזכות חיפה ממש על סף המחצית. את שער הנצחון לזכות חיפה כבש אריק בנאדו בדקה ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully