וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: היהודי-אורוגוואי סנטיאגו סאול ליטבין חתם

25.5.2016 / 19:45

הקבוצה מהצפון תצרף את קשרה בן ה-23 של סוד אמריקה האורוגוואית. לליטבין יש משפחה בישראל והוא יעשה עלייה. אחמד עאבד מבוקש על ידי מכבי חיפה, בקריה מעוניינים בטרייד עליו

one

הקשר האורוגוואי סנטיאגו סאול ליטבין חתם הערב (רביעי) בעירוני קרית שמונה, באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא. ליטבין בן ה- 23 הוא קשר יהודי שגדל במועדון הפאר של אורוגוואי, נסיונאל ושיחק העונה בקבוצת סוד אמריקה. לליטבין יש משפחה בישראל והוא יעלה ארצה כיהודי.

בקבוצה נערכים לשינויים בקיץ הקרוב, ומבינים כי ייתכן שהחלוץ אחמד עאבד יעזוב. מה שמקשה על מכירת השחקן הוא תג המחיר הגבוה עליו סוכם, אשר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הסכום עומד על 700 אלף יורו, ובמצב העניינים הנוכחי, הקבוצות הגדולות מהססות לשלם סכום גבוה כל כך על השחקן.

במועדון מבינים שיהיה להם קשה לקבל את הסכום, וכבר חושבים על האפשרות של טרייד, כאשר בשיחות פנימיות עלתה האופציה של חילופי שחקנים עם מכבי חיפה, שמעוניינת בשחקן. במסגרת הטרייד, איזי שרצקי רוצה להנחית אצלו את שחר הירש או את אלון תורג'מן וכן לקבל סכום כסף נוסף. הירש עשוי להעדיף את הפועל רעננה שמעוניינת בו, מה שעשוי להנחית את תורג'מן בקבוצה של שרצקי.

מלבד הירוקים, גם במכבי תל אביב העלו את האפשרות להנחית את עאבד במועדון, כאשר גם במקרה כזה שרצקי צפוי לבקש טרייד. הבעלים שמעוניין בשני שחקנים וסכום כספי, ינסה להביא שחקנים צעירים, כששון גולדברג ויהונתן כהן מוערכים מאוד על ידי שרצקי והם אלה שעשויים להגיע.

במקביל, בקרית שמונה ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הבאה ולאחר שהחתימו שלושה שחקנים, הם מעוניינים להחתים שם נוסף בעל ניסיון, כשמי שחזק על הכוונת הם פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי. השניים בודקים אופציות באירופה, אך נראה שאם לא יצליחו למצוא קבוצה מעבר לים, הסיכויים שיחתמו בקבוצה הצפונית גבוהים מאוד.

עדכון ראשון: 10:35

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטרף לקריה. ליטבין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully