וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: בקבוצה מעוניינים בחלוץ שלומי אזולאי, גם דובב גבאי בתמונה

23.5.2016 / 20:05

חלוץ בני סכנין הפך למלפפון החם של הקיץ, כאשר לאחר ההתעניינות של קרית שמונה בשחקן, גם האדומים רוצים לצרפו. אופציה נוספת שהועלתה לחיזוק ההתקפה הוא דובב גבאי מבית"ר ירושלים

one

בהפועל חיפה מרוצים ששרדו עוד עונה בליגת העל, ומתחילים בהכנות לקראת העונה הבאה. במועדון התקיימה שיחה ראשונית בין הצוות המקצועי לבעלים יואב כץ, ונראה כי כעת ההתמקדות תהיה בחיזוק החלק ההתקפי. השם הבולט שמבוקש כרגע בקבוצה ואף נמצא בראש רשימת הרכש, הוא חלוצה של בני סכנין, שלומי אזולאי.

המאמן אלי כהן שהביא את אזולאי לסכנין, נמצא בקשרים טובים מאוד עם השחקן, ובחיפה מקווים שקשרים אלו יעזרו לשכנע את אזולאי להגיע לקבוצה. כפי שפורסם, גם קרית שמונה מעוניינת בחלוץ ואף פנתה אליו באופן רישמי. בנוסף, בצוות המקצועי הבהירו לבעלים כי הם מעוניינים להחתים שני שחקני כנף מהירים, ומלבד חיפוש אחר ישראלים, יחלו לחפש גם זרים בעמדות אלו.

שחקן נוסף שהוזכר כאופציה לחיזוק ההתקפה, הוא חלוצה של בית"ר ירושלים, דובב גבאי. בחיפה יעקבו אחר ההתפתחויות בין בית"ר לחלוץ, ואם יבינו שאפשרי להנחית את השחקן במועדון, הוא יקבל הצעה רשמית. השחקן לא פתח העונה בהרכב באופן קבוע בגלל היכולת הטובה של ניקיטה רוקאביציה ואיתי שכטר, ויהיה מעניין לראות האם יישאר בטדי או יימצא לעצמו בית חדש.

אלי כהן מאמן הפועל חיפה (ימין) עם עוזרו מאיר בן מרגי. יוסי ציפקיס
רוצים לחזק את ההתקפה. כהן ובן מרגי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully