וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפתח במו"מ עם מאמן באמברג אנדראה טרינקיירי

23.5.2016 / 18:34

על רקע הקושי במו"מ עם יורגוס ברצוקאס, הנהלת הצהובים רוצה להשאיר לעצמה אופציות נוספות, וצפויה לפנות למאמן האיטלקי, שאימן בעבר את קאזאן ונבחרת יוון. גם קורטינאיטיס עדיין מועמד

one

מכבי תל אביב מנסה לשמור על שקט לקראת השלבים המכריעים של העונה אולם מאחורי הקלעים ראשי הקבוצה מנסים לסיים את בניית הסגל ולקבוע את זהות המאמן לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי מיד בתום העונה בגרמניה הצהובים יפתחו במו"מ עם מאמן באממברג אנדראה טרינקיירי. לאיטלקי בן ה-47, שאימן בעבר את קאזרטה, ורולי, קאנטו, קאזאן ונבחרת גרמניה, יש אופציה להמשיך לעונה נוספת אצל אלופת גרמניה, אולם סעיף השחרור מחוזהו אינו גבוה.

אנדראה טרינקיירי מאמן באמברג. ברני ארדוב
יגיע להיכל? טרינקיירי בביקור קודם בישראל/ברני ארדוב

הצהובים ניהלו תחילה מו"מ עם יורגוס ברצוקאס, אך המגעים לא מתקדמים בעיקר על רקע העובדה שמאמן קובאן מעדיף להחליט לבד על הסגל, כשמבקביל גם קבוצתו דורשת ביי אאוט גבוה. ברצוקאס מועמד אף לברצלונה, אנדולו אפס ודרושפאקה וייתכן שיעדיף לסכם שם, כך שמכבי מעדיפה שלא להמתין רק לו ולבדוק מאמנים נוספים.

בהנהלה אין תמימות דעים בסוגיית המאמן, וישנם מספר גורמים בהנהלה המתעקשים כי אם ז'אן טבק יזכה באליפות עליו לקבל הזדמנות לאמן את הקבוצה תחת סגל חדש. מועמד נוסף הוא רימאס קורטינאיטיס, שפוטר לפני כחודשיים וחצי מחימקי מוסקבה בתום כחמש שנים בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully