וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דודו גורש ימשיך לעונה נוספת בקבוצה

23.5.2016 / 16:52

לאלופה הטרייה יש הסכם מוכן לעונה הבאה עם השוער, כאשר בימים הקרובים תיערך פגישה בה יקבל הודעה שהוא ממשיך. במועדון לא פוסלים להחתים שוער בכיר נוסף, אופיר מרציאנו הוזכר כאופציה

one

שוער הפועל באר שבע, דודו גורש, ימשיך לעונה נוספת במועדון. בימים הקרובים תיערך פגישה בין השוער וסוכנו ניר עמיר, לבין ראשי המועדון הדרומי, כאשר במהלך הפגישה יודיע המנכ"ל אסי רחמים לגורש שהוא ממשיך לעונה נוספת. יש לציין שלשני הצדדים יש הסכם מוכן לעונה הבאה, אך באר שבע יכולה לבטלו תמורת פיצוי כספי. במועדון הוחלט להמשיך את ההתקשרות עם השוער לאחר יכולתו הטובה העונה.

הבעלים אלונה ברקת אישרה את הידיעה, ואמרה לוואלה! ספורט: "דודו גורש ימשיך עם באר שבע לעונה נוספת". במועדון רוצים להשאיר את מרבית הסגל הקיים, ולחזק בכמה שחקנים בכירים נוספים, כשגם הצוות המקצועי יישאר כפי שהוא במלואו. יחד עם זאת, בשורות האלופה הטרייה לא פוסלים את האפשרות לצרף שוער בכיר נוסף לצידו, כשאופיר מרציאנו ממוסקרון עשוי לחזור לישראל ולהגיע לקבוצה. יש לציין שמרציאנו מבוקש גם על ידי מכבי חיפה.

היום ייערכו חגיגות האליפות הרשמיות של המועדון, ועשרות אלפי אוהדים צפויים להגיע לרחבת העירייה. לצד אמנים רבים שצפויים להגיע, תשא ברקת דברים על הבמה המרכזית לסיכום העונה המרגשת.

שוער הפועל באר שבע דודו גורש. ברני ארדוב
זוכה לקרדיט. דודו גורש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully