וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת האדומים עשויה לטרפד את מעברה של הפועל תל אביב מבלומפילד

לוואלה! ספורט נודע כי לעמותה, שמחזיקה ב-20 אחוז ממניות הקבוצה, יש זכות וטו על החלטת המועדון לעבור לאצטדיון שייבנה בבת ים. האדומים זקוקים לרוב של יותר מ-75 אחוז מחברי העמותה

one

האם יבוטל המעבר של הפועל תל אביב מבלומפילד לאצטדיון החדש בבת ים? עמותת האדומים עשויה לטרפד את מעברם של האדומים לטובת האצטדיון העתידי שאמור לקום בבת ים. אם לא די במורכבות הפרוייקט שאמור להיבנות, שיכלול אצטדיון חדש שאמור להיות ביתה החדש של הקבוצה, לוואלה! ספורט נודע כי בהסכם בין העמותה, המחזיקה כ-20 אחוז ממניות הקבוצה, לבין המועדון עצמו יש מספר סעיפים שלעמותה זכות וטו עליהם. אחד מהם הוא נושא האצטדיון.

כדי שהאדומים יוכלו לעזוב את בלומפילד, יותר מ-75 אחוז מחברי עמותת האדומים צריכים לאשר מהלך שכזה בהצבעה שככל הנראה תיערך בקיץ הקרוב. היה והקריאה לא תצליח לעבור ולקבל את מירב הקולות, העמותה לא תוכל לתמוך במהלך לעזוב את אצטדיון בלומפילד. המשמעות היא שאם המועדון יבחר לבצע מהלך שכזה ללא הסכמת העמותה, הוא יפר את הסכם ועלול למצוא את עצמו במאבק משפטי כנגד עמותת האוהדים.

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
צריך רוב של העמותה. כבירי/ברני ארדוב

כרגע, אין למהלך של עזיבת בלומפילד רוב והבעלים של הקבוצה, אמיר כבירי, יגיע מחר לערב סגור של חברי העמותה שם יספר על התכניות המקצעיות לעונה הקרובה, הבעיות הכלכליות של המועדון ואף ינסה לשכנע את חברי העמותה לתמוך במהלך לעבור לאצטדיון שאמור לקום בבת ים בעוד מספר שנים.

בנושא אחר, השינויים הפרסונליים ממשיכים בהפועל תל אביב. בתחילת השבוע סיים את דרכו במועדון מאמן הנוער שלומי מטילקה. אם או בלי קשר, ההודעה על סיום עבודתו הגיעה לאחר ההפסד בגמר הנוער מול הפועל פתח תקוה. בהפועל מחכים לאלי גוטמן שהוא זה שאמור להחליט על זהות מאמן הנוער הבא. לגבי עוזרו של מטילקה, דני בונדר, עדיין לא ברור אם המגן לשעבר ימשיך במחלקת הנוער של האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully