וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "למדתי מטעויות עבר. אחרי שנים, אפשר לומר שמצאתי בית"

23.5.2016 / 9:30

בגיל 26, אחרי שעבר 12 תחנות בקריירה, חלוץ באר שבע מרגיש שהתבגר ומסביר בראיון מדוע הפעם זה ישתנה. הערב: כ-30 אלף איש יגיעו לחגיגות בעיר (19:00, חי בוואלה! ספורט). רחמים ייפגש עם גורש ובוזגלו

one

בן שהר עבר לא מעט קבוצות בקריירה שלו. הוא רק בן 26, אבל ברזומה שלו מופיעות קבוצות באנגליה, הולנד, ספרד, צרפת, גרמניה, וישראל כמובן. העונה, במדי הפועל באר שבע, עושה רושם ששהר מצא את המקום שבו הוא רוצה להיות. "אפשר לומר שמצאתי בית העונה, בהפועל באר שבע. אני, אשתי והילדה הקטנה מרוצים כאן. אז אני מתכוון להישאר", אמר שהר משפט שאינו מובן מאליו בקריירה שלו.

"אני חושב שהתייצבתי בשנים האחרונות. המעברים המאוד דחופים היו בתחילת הקריירה, באנגליה החלפתי קבוצה כל כמה חודשים, אבל בהרטה ובוילם 2 הייתי בין שנה לשנתיים, שזה יחסית הרבה בקריירה שלי. חוץ מזה שהתבגרתי ואני מרגיש יותר בשל עם עצמי. עם באר שבע היה 'קליק' מהרגע הראשון, עם הקבוצה, האוהדים והצוות. 13 שערים זו כמות יפה, בטח ביחס לכמות המשחקים ששיחקתי ולפציעה שעברתי".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בן שהר שחקן הפועל באר שבע/ברני ארדוב

מבחינת שהר, החתימה לשלוש שנים בקבוצה של אלונה ברקת לא נועדה למראית עין. "כי כשחתמתי לשלוש שנים הגעתי בידיעה שאני כן רוצה להישאר כמה שנים", הוא מסביר. "לא יודע מה יקרה מחר, אם אקבל הצעה אחרת, אבל מבחינתי כדי לעזוב היום את הקבוצה שבה אני חתום אני צריך הצעה שאי אפשר לסרב לה. עברתי דברים ואני רוצה ללמוד מטעויות וניסיון עבר. יציבות זה דבר חשוב מאוד לקריירה שלי. את השנה השניה שלי אמשיך כאן בבאר שבע ואני מקווה שגם את השלישית. אני מרוצה ושמח פה".

"חשוב לי להדגיש שמאוד נהניתי בווילם", מסכם שהר. "מאוד אהבתי את הליגה ההולנדית, אבל לטווח ארוך לא היה שם מספיק כסף. אני לא בן 20, באר שבע הגיעה עם הצעה טובה כלכלית ומקצועית. הייתי שותף בהולנד לכל המשחקים, יכולתי להישאר, אבל בחרתי שלא והיום אני שלם עם עצמי".

ומה עם באר שבע? "האמנתי בכל הכוח שניקח תואר, האמנו מאוד אחרי המשחק מול בית"ר, כשמכבי שיחקו מול רעננה ולא ניצחו. פתחנו פער, בסופו של דבר השגנו 83 נקודות וזה מדהים. יש עוצמה בקבוצה הזאת. יש גם משפחתיות מאוד גדולה. לא חוויתי אליפות בארץ, רק גביע, לכן זה זה כיף גדול. הייתה באר שבע של לפני כמה שנים, אבל עכשיו אנחנו על המפה. זאת האליפות הכי מתוקה שיכולה להיות. עכשיו אנחנו יוצאים לחגוג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תמונה קבוצתית/ברני ארדוב

בתוך כך, משטרת באר שבע נערכת לקבל היום את פניהם של כ-30 אלף תושבים ואוהדים שיגיעו היום למרכז העיר (שידור חי בוואלה! ספורט) גם ג'ון אוגו, שלא יזדקק לניתוח ובמועדון הודיעו שהוא כשיר לחלוטין לקראת תחילת האימונים בעוד שלושה שבועות, יגיע לחגוג. ב-20 ביוני, קצת לפני שתצא למחנה, באר שבע תדע מי יריבתה בסיבוב הראשון של מוקדמות הצ'מפיונס, שייפתח ב-12 ביולי. במועדון מתכוונים להיפגש בימים הקרובים עם דודו גורש בנוגע לעונה הבאה. ברק בכר רוצה את השוער לעונה נוספת, כשגם אופיר מרציאנו הוצע לו. המנכ"ל אסי רחמים ייפגש בימים הקרובים גם עם מאור בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully