וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב לאנשי בית"ר ירושלים: "סלובודאן דראפיץ' ימשיך במועדון"

23.5.2016 / 9:31

הבעלים הבהיר כי המאמן ימשיך בתפקידו, אך למרות זאת גורמים בקבוצה אמרו: "סלובו לא היה מעורב בהחתמת ולפורט, אפשר להבין את החשש שלו". המועדון יעמוד לדין עקב פריצת האוהדים

one

בווידאו: משחק הניצחון של בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב צפוי לחזור לארץ בימים הקרובים ולחדש את ההכנות לעונה הבאה. הנושא הבוער הוא עמדת המאמן כאשר גל השמועות סביב עתידו של סלובודאן דראפיץ' ממשיך, כאשר דיבורים על אופציות אחרות כמו גיא לוי וניר קלינגר נמצאים כל הזמן באוויר. יחד עם זאת, גורמים בבית"ר חוזרים ואומרים כי טביב הבהיר להם כי דראפיץ' ימשיך כמאמן הקבוצה ודרש לעדכן אותו ומעבר לכך דרש מכל סוכני שחקנים להפנות אליו זרים.

עם כל זאת, בקבוצה עדיין מסייגים זאת ואומרים: "צריך להמתין ולראות. לטביב יש את השלד המקצועי של השחקנים שהוא מחליט עליו ללא קשר לזהות המאמן אבל מצד שני אפשר להבין את סלובו שהופתע כי לא היה מעורב בהארכת החוזה של ולפורט. אין לו הסכם וכל דבר כזה לא נותן לו שקט. מחכים שטביב כבר יגיע לארץ או לפחות יסגור את זה בשיחת טלפון, המצב הזה בכלל לא בריא".

בנוגע לעומר אצילי, אזי הדיון הבא בעניינו אצל הבורר חנוך קינן ייערך ב-26 ליוני. הבורר נתן לצד התובע עשרה ימים להגיש תצהירים, לאחר מכן יינתנו עשרה ימים גם לנציגי בית"ר ושבועיים לאחר מכן יתקיים הדיון. במידה ויוזמנו עדים בדיון הקרוב יהיו אלה אך ורק עדים מצד התובע. דיון נוסף צפוי בחודש יולי ולאחר מכן יקבל הבורר את החלטתו.

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. מגד גוזני
"המצב הזה בכלל לא בריא". דראפיץ'/מגד גוזני

יש לזכור כי בית"ר מתחילה את העונה האירופית ב-30 ליוני והשתתפות במשחקים עשויה "לשרוף" את אצילי בכל הקשור למשחקי מוקדמות באירופה במדי קבוצה אחרת. יחד עם זאת, כל קבוצה אשר תעבור את המוקדמות ותעלה לשלב הבתים של הצ'מפיונס או הליגה האירופית תוכל לשתפו במידה ויעבור אליה.

מעבר לכך, בבית"ר נתבשרו כי יעמדו לדין בעקבות התפרצות האוהדים לכר הדשא בסיום המשחק נגד הפועל רעננה. בית"ר תואשם בסעיף 20 בתקנון של התפרצות לשדה משחק. הדיון בעניין יתקיים עוד השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully