וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מודאגת: "זו הסיטואציה ממנה חששנו. לא נקבל מתנות"

23.5.2016 / 7:28

האלופה נעצרה אחרי 13 ניצחונות רצופים: "אי אפשר לחפור בור ולצפות לצאת ממנו כל פעם", אמר דני פרנקו. המנכ"ל גיא הראל ניסה לגשת לספסל ונבלם על ידי כוח המשטרה, שלא זיהה אותו

one

לאחר ההפסד במשחק מספר 2 של סדרת רבע הגמר אמש (ראשון), 87:85 בחוץ מול הפועל תל אביב, עלה מד הלחץ אצל האלופה הפועל ירושלים והמאמן דני פרנקו לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מהיכולת של שחקניו, בעיקר במחצית הראשונה: "אי אפשר לחפור בור ולצפות לצאת ממנו בכל פעם בשלום", הדגיש פרנקו.

גורם בירושלים הודה: "זו הסיטואציה ממנה חששנו. לנצח כל כך הרבה פעמים ברציפות ואז במאני טיים להפסיד משחקים. 13 ניצחונות ברצף לא מבטיחים לנו אליפות בהליכה. לא נקבל שום דבר במתנה". המנכ"ל גיא הראל נראה מאוד לא מרוצה לאורך רוב שלבי המשחק והרבה לקום ממקומו. באחת הפעמים, כוח השיטור, שלא זיהה אותו, אף מנע ממנו גישה לאזור שמאחורי ספסלי הקבוצות.

בירושלים ידגישו שוב בפני השחקנים כי הם חייבים להיות אגרסיביים מהדקה הראשונה וגם טוני גפני ידע לומר בסיום: "האינטנסיביות שלנו לא הייתה כמו שצריך. מצד שני, אסור לחשוב על זה וצריך להתכונן ליום חמישי. הפועל תל אביב קבוצה טובה, עם שחקנים מנוסים. אף אחד לא אמר שיהיה לנו קל. יש לנו מטרה והיא לזכות באליפות, יש הרבה קבוצות שיכולות לעשות לנו חיים קשים. לא הצלחנו לקלוע ברבע השלישי, היינו צריכים להיות רגועים יותר. זה כדורסל של פלייאוף, הם שיחקו חזק בהגנה, היינו יכולים לעשות דברים אחרת ולקראת הסוף הגענו למצב של ניצחון במשחק חוץ קשה, אבל זה היה קצת מאוחר מדי".

איליי הולמן הוסיף: "עשינו לעצמנו צרות במהלך המשחק והיה קשה לחזור. הצלחנו לצמק, היינו צריכים לבוא בגישה נכונה יותר. נעשה הכל כדי לנצח בחמישי ונשחק הכי חזק שאפשר, כמו שצריך".

לימונד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully