וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה החליטה לחתוך את ג'ו מונונגה, אייטור מונרוי מתנדנד

22.5.2016 / 20:14

הקשר שמחזיק באופציה לעונה הבאה צפוי לחזור לבלגיה אחרי כשנתיים במלאבס. לא ברור אם הספרדי ימשיך, הבלמים יישארו. בשני: פגישה בין אבי לוזון לבין דני גולן לגבי עתידו של המאמן

one

מכבי פתח תקוה החליטה לחתוך את הקשר ג'ו מונונגה, שהגיע אליה לפני שנתיים. הקשר הבלגי, שרשם עונות טובות במדי הקבוצה, אמור לקבל בימים הקרובים הודעה שעליו לחזור לבלגיה, זאת לאחר שסעיף בחוזהו מאפשר למועדון לסיים את ההתקשרות עימו בתום העונה הנוכחית. ההחלטה הזאת תפתיע בוודאי רבים משחקני מכבי פתח תקוה, שהאמינו בימים האחרונים כי מונונגה יישאר עונה נוספת. הקשר כבש בעונה שעברה ארבעה שערים והיה חלק מרכזי בהצלחת הקבוצה. העונה הוא כבש שני שערי ליגה ואחד בגביע הטוטו, והוא נחשב לאחד השחקנים האהובים על האוהדים. במועדון מתלבטים האם להשאיר את אייטור מונרוי. לאחר שנראה היה שיישאר, הספרדי מתנדנד ולא ברור האם ימשיך עונה נוספת. קסאבייה תומא ואליסון דוס סנטוס צפויים להמשיך.

מחר צפויה להתקיים הפגישה בין אבי לוזון למאמן דני גולן. על פי הערכות אנשי הקבוצה המאמן יישאר. כרגע ישנה מחלוקת פנימית בעניין המאמן. עוד לפני הפגישה תיערך שיחה בין שינו זוארץ ללוזון, בה יוחלט לאן הרוח נושבת. גולן רוצה לאמן את הקבוצה בעונה הבאה והבהיר זאת בשיחה עם לוזון.

ג'ו מונונגה מכבי פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
יחזור הביתה. מונונגה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully