וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית: שמעון הדרי ורפי בוסקילה ממשיכים לעונה נוספת

יצחק סולומון

22.5.2016 / 19:00

המנג'ר והמאמן שהשאירו את הקבוצה בלאומית עם סיום עונה מצוין, חתמו לעונה נוספת במועדון מהצפון. הדרי: "הקבוצה זקוקה לרענון רציני, רוצים שהקהל יפיק הנאה מהקבוצה"

שמעון הדרי והמנכ"ל גיל ברעם סוגרים עניינים. יצחק סולומון, מערכת וואלה! NEWS
"רוצים שהקהל יפיק הנאה מהקבוצה". הדרי/מערכת וואלה! NEWS, יצחק סולומון

המנג'ר שמעון הדרי והמאמן רפי בוסקילה, שהשאירו את הפועל נצרת עילית בליגה הלאומית, חתמו היום (ראשון) לעונה נוספת ויובילו את הקבוצה גם בעונה הבאה.

הצמד הדרי את בוסקילה החליפו את עופר טלקר והגיעו לנצרת עילית במחזור ה-22, כשהקבוצה הייתה מרוחקת 12 נקודות ממכבי יבנה, שהייתה אז במקום ה-13. הם אחראים למסע התאוששות מלא, שכלל 29 נקודות ב-16 משחקים, כולל שישה ניצחונות רצופים, שהשאירו בסופו של דבר את הקבוצה בליגה. הבוקר הם חתמו על החוזה כאשר שכרם שודרג ב-10 אחוזים.

שמעון הדרי סיפר אחרי ההחלטה: "הגענו כשאף אחד לא האמין בסיכויים להישאר בליגה, אבל אני תמיד האמנתי, אמרתי שכל משחק הוא גמר גביע עבורנו. כך התקדמנו ממשחק למשחק. היו שמועות ורינונים סביב הניצחונות שלנו, אבל אני יכול להבטיח לכולם שהאנשים שמנהלים את נצרת עילית הם הכי ישרים בעולם".

על העונה הבאה אמר: "לכולם ברור שאי אפשר להמשיך עונה נוספת באותה המתכונת, הקבוצה זקוקה לרענון רציני, לשדרוג ולחריש עמוק בסגל. המטרה תהיה לבנות קבוצה שהקהל יפיק ממנה הנאה ושהסיוט של השנתיים האחרונות לא יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully