וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא בסגל נבחרת ישראל לסרביה, יוסי בניון ואליניב ברדה בחוץ

22.5.2016 / 15:42

אלישע לוי פרסם את סגל הנבחרת לקראת משחק ההכנה ב-31 במאי: גם דור פרץ, דקל קינן ורועי קהת זומנו. בירם כיאל ואלמוג כהן בחוץ. שישה נציגים להפועל באר שבע. הסגל המלא בפנים

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יצלח את הבכורה? אלישע/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, יערוך את משחקו הראשון על הקווים של הכחולים לבנים ב-31 במאי, כשהנבחרת תפגוש את נבחרת סרביה, למשחק הכנה לקראת מוקדמות מונדיאל 2018 שיצאו לדרך בספטמבר. מאמן הנבחרת החדש פרסם את הסגל לקראת ההתמודדות, והפתיע עם כמה זימונים.

אחד מתגליות העונה, קשר מכבי חיפה, נטע לביא, זומן, כשגם דור פרץ הצעיר בפנים. לעומתם, אלישע הותיר בחוץ את קפטן מכבי חיפה יוסי בניון וכן את קפטן הפועל באר שבע, אליניב ברדה כשגם מגן מכבי תל אביב, אלי דסה, לא זכה לזימון. הבלם דקל קינן זכה גם כן לזימון, כשגם נציגי האלופה, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, אופיר דוידזאדה, שיר צדק ובן שהר בפנים. שחקן העונה של ברייטון אגב, בירם כיאל, גם כן בחוץ כמו גם קשר אינגולשטאדט, אלמוג כהן.

ניר ביטון שחקן סלטיק מעל פרינס בואבן שחקן הארטס. רויטרס
בפנים. ביטון/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: בוריס קליימן (בית"ר ירושלים), דודו גורש (הפועל באר שבע), גיא חיימוב (עירוני קרית שמונה).

הגנה: טאלב טואטחה (מכבי חיפה), אופיר דוידזאדה (הפועל באר שבע), רמי גרשון (גנט), שיר צדק (הפועל באר שבע), איתן טיבי (מכבי תל אביב), דקל קינן (מכבי חיפה), שרן ייני (ויטסה ארנהיים).

קישור: ניר ביטון (סלטיק), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה), רועי קהת (אוסטריה וינה), נטע לביא (מכבי חיפה), דור פרץ (מכבי תל אביב), דור מיכה (מכבי תל אביב), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), מאור מליקסון (הפועל באר שבע).

התקפה: מונס דאבור (רד בול זלצבורג), טל בן חיים (מכבי תל אביב), ערן זהבי (מכבי תל אביב), קני סייף (גנט), בן שהר (הפועל באר שבע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully