וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתחילת העונה, חד משמעית לא האמנתי שנזכה באליפות"

22.5.2016 / 11:36

צביקה הדר נודה מהאיצטדיון על ידי האוהדים, אבל כשנכנס חגג את השער שחתם אליפות. עכשיו הוא מדבר: "הפועל באר שבע זה נכס, אי אפשר לנחס אותה. בשער של סכנין אמרתי לאלוקים: 'תודה שאני לא במגרש'"

ברני ארדוב

אוהדי הפועל באר שבע חגגו אתמול (שבת) לתוך הלילה, אבל מי שלא חגג איתם היה צביקה הדר. מי שנחשב לאוהד מספר אחד של הקבוצה בשנים האחרונות נאלץ לראות אתמול את המשחק מהטלוויזיה, לאחר שאוהדים הלינו על כך שהוא מביא "נאחס" לקבוצה. אתמול, רגע לפני השער שחרץ את תוצאת המשחק, הוא נכנס לאיצטדיון ושינה את הקביעה לגביו. "אני נראה עצור ומנומס, אבל בפנים אני מתפוצץ. זה הרבה יותר מכדורגל. האליפות הזאת היא משהו שאי אפשר להסביר במילים", אמר הדר לוואלה ספורט. "עד הדקה ה-65 הייתי בגיגסי, כולנו התחבקנו שם יחד כדי לשבור את הנאחס. כשהיה 1:0 אמרתי לאלוקים תודה שאני לא במגרש. מהשלב שהגעתי לאיצטדיון התהפך המצב".

אוהד הפועל באר שבע, צביקה הדר. ברני ארדוב
"מהשלב שהגעתי לאיצטדיון התהפך המצב". הדר/ברני ארדוב

אז יכול להיות שאתה הקמע?

"זה לא קשור, זה בצחוק. הפועל באר שבע זה נכס ואף אחד לא יכול לנצח אותה. עמה יעמיק זה היסטורי, דבר שצמח מלמטה. הפרקים מ'שמש' רצים כל הזמן, אז אני לא צריך לחזור לשם. זאת התרגשות שיא, אני והחברים שלי הולכים יחד מגיל 6, חגגנו 50 השנה כולם יחד. ואנחנו כאן בבאר שבע, רואים אליפות".

מה ניצח את המאבק הזה?

אני מקצוען בכדורגל, זה ידוע. הבאנו אליפות בזכות מספר נקודות מדהים, הפסד אחד וניצחון במאני טיים. לא נדבר על הביזיון של מכבי חיפה ותל אביב. דיברו על המשחק פה, עשו פסיכולוגיה, אבל דברים קרו שם. זאת הייתה עונה תחרותית ולקחנו את מה שמגיע לנו. מי שלא יודע לקחת ברגע האמת לא מקבל. אנחנו יודעים לקחת".

מה יהיה בעונה הבאה?

"שנה הבאה? רק תן לנוח. אם הייתי יכול לחגוג על זה 20 שנה הייתי חוגג. נחגוג עם מוזיקה, אלכוהול, חיבוקים וזעה טובה. אחוות גברים פלוס משפחות. אחד הדברים היפים בטרנר זה המשפחות שבאות. האיצטדיון הזה הוא מהפך אדיר לעיר הזאת. הייתה לי הזכות להנחות כאן את טקס פתיחת העונה, ופחדנו מאוד מקללת האיצטדיון החדש. אף אחד לא חלם שהקללה הזאת תהפוך לכזאת ברכה בסוף. אם עסקנו באמונות טפלות, האירוע נסגר יפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
" זה מטורף". באר שבע חוגגת אליפות/ברני ארדוב

האמת בתחילת העונה שתזכו באליפות?

"בתחילת העונה, חד משמעית לא האמנתי שנזכה באליפות. רק רציתי שנשחק טוב, שניצור הרתעה, שהבית יהיה בית. זה מטורף".

אלו ימים חדשים עבור העיר באר שבע?

"אני מרגיש ימים אחרים בעיר מלפני שנתיים, שלוש. אלונה עשתה כאן עבודה מדהימה, בכר הביא איתו איזה 'שפיץ' העונה, כי הוא שם על השולחן את מה שהוא מאמין בו. ואני מקווה שתהיה פה ווינריות גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully