וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוררות של עומר אצילי החלה, ארסניו ולפורט סיכם לשתי עונות נוספות

22.5.2016 / 16:23

הבוררות של קשר בית"ר ירושלים יצאה לדרך, אך הצדדים לא הגיעו לפשרה וייפגשו פעם נוספת. שחקן הכנף ההולנדי יישאר בבירה: "אתן את כל כולי". בקבוצה זועמים על הקהל: "לאוהדים האלה לא אכפת להעלים אותנו מפה"

one

הבוררות בין בית"ר ירושלים לקשר הקבוצה, עומר אצילי, יצאה היום (ראשון) לדרך במשרדו של הבורר חנוך קינן. הקשר הגיע ביחד עם עורך דינו רועי רוזן, סוכנו רונן קצב ואביו, כשאת הקבוצה מייצג בדיון המקדים עורך הדין אלעד אייזנברג. הצדדים לא הצליחו להגיע לפשרה וקבעו דיון נוסף ב-26 ביוני, אז יגיע שלב העדויות. סלובודאן דראפיץ', הבעלים אלי טביב והשחקן עצמו צפויים להעיד, כשייתכן שגם גורמים נוספים יעידו בנושא.

בדיון עצמו המשיך לטעון השחקן, באמצעות עורכי דינו, לפגיעה בזכויותיו ולהתעללות מצד המועדון. מנגד, בקבוצה אומרים שמדובר בניסיון זול של הקשר להשתחרר מהקבוצה באמצעות פרובוקציות, ודורשים כי הבוררות תידחה על הסף. דיונים נוספים צפויים בחודשים הקרובים, כשב-30 ביוני, מחכה לבית"ר ירושלים משחק ראשון במסגרת אירופית.

בינתיים כבר החלו בבית"ר ירושלים ההכנות לעונה הבאה. ארסניו ולפורט ההולנדי סיכם לשתי עונות נוספות בקבוצה באמצעות סוכנו עידן כסיף, ואמר לאתר הרשמי: "אני מאושר להישאר בבית"ר, שמח על ההזדמנות לתת את כל מה שיש בי עבור הקהל הנפלא והמועדון המיוחד הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד עונה בבירה. ולפורט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר ירושלים שוב סוערת, למרות שקטעה אמש (שבת) את רצף ההפסדים עם ניצחון 1:2 בחוץ על הפועל רעננה במחזור הסיום של העונה. זמן קצר אחרי שריקת הסיום, עשרות אוהדים פרצו לכר הדשא ועטו על השחקנים, שנמלטו במהירות לחדר ההלבשה.

חלק מהאוהדים טוענים כי קיבלו אישור מהמשטרה לרדת לכר הדשא בשל הדוחק ביציע. למרות זאת, בבית"ר מיואשים. "לאוהדים האלה אין תקנה. זה גוש של כמה מאות שאין להם גבולות, הם שמים פס על המועדון ועל ההשלכות ולא אכפת להם להעלים אותו מהמפה. גם אם כל שלטי המחאה שלהם נגד טביב נכונים, מי בכלל ירצה לבוא במקומו עם קהל שכל הזמן יורה למועדון ברגליים?".

בית"ר צפויה לעמוד לדין לאחר שהאירועים צוינו בדו"ח של השופט גיא ברגר והמשקיף יואב שטראוס. אם בית"ר תיענש בהפחתת 10 נקודות היא תישאר במקום הרביעי המוביל לאירופה, אך תפסיד 150 אלף שקל היות והמקום השלישי מזכה במענק מיקום של 750 אלף ואילו המקום הרביעי ב-600 אלף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי, עם סוכנו רונן קצב. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
הבוררות החלה. אצילי עם קצב/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

בבית"ר נשמעה אתמול גם ביקורת על הבעלים אלי טביב. "הוא נותן לדברים לעבור לידו. הוא חייב להבין שהחלק הבעייתי בקהל שגורם נזקים לא ייעלם מעצמו אם לא יטפלו בו ביד הכי קשה שיש. כדי לעשות את זה הוא צריך לאחד כוחות עם ראש העיר והמשטרה ולצאת לדרך מאוד ארוכה כדי שמשהו ישתנה".

מעמדו של סלובודאן דראפיץ' עדיין לא ברור. בימים האחרונים שררה מתיחות בינו לבין טביב והיום תתקיים שיחה בין השניים שלאחריה יתבהר מעמדו של המאמן. על פי השיחות של טביב עם אנשי המועדון בימים האחרונים, דראפיץ' אמור להמשיך בתפקידו.

(עדכון ראשון: 8:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully