וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: סן פרנסיסקו נזכרה שזו שנה זוגית?

20.5.2016 / 10:20

הג'איינטס עם שמונה ניצחונות רצופים ומתחילים לברוח ל-NL מערב. הקאבס נרגעו מעט אחרי הפתיחה המסחררת, בוסטון ובולטימור ממשיכות במאבק, הווייט סוקס מרשימים

האנטר פנס שחקני סן פרנסיסקו ג'איינטס חוגגים. Lenny Ignelzi, AP
האנטר פנס בכושר נהדר/AP, Lenny Ignelzi

האם גם השנה הזוגית הזו היא השנה של סן פרנסיסקו ג'איינטס? הקבוצה מהמפרץ, שזכתה באליפות ב-2010, 2012 ו-2014, נראית נהדר עד כה גם ב-2016. הלילה (בין חמישי לשישי), הענקים ניצחו 1:3 בסן דייגו ורשמו ניצחון שמיני ברציפות בסך הכול, מה שאפשר להם לברוח למרחק שלושה וחצי משחקים מהדודג'רס ומקולורדו ב-NL מערב, שעד לא מזמן עוד היה צמוד. מי שרשם את ה-W הלילה היה ג'ף סמרדג'ה, שכמו חברו לקבוצה ג'וני קווטו, כבר חתום על שישה ניצחונות העונה. האנטר פנס הנהדר עומד על 32 RBI (מקום רביעי בחטיבה) ובסן פרנסיסקו כבר יש כאלה שמתחילים לחלום.

בינתיים, בבית המרכז, שיקגו קאבס מעט נרגעת אחרי הפתיחה המסחררת. הקאביז הפסידו חמישה מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם, כולל 5:3 הלילה במילווקי ואפשרו לפיטסבורג, שניצחה 2:8 את אטלנטה האיומה, להתקרב למרחק של שישה וחצי משחקים "בלבד", בעוד סנט לואיס בפיגור שבעה משחקים. במזרח, הקרב המרובע נמשך. וושינגטון נראית מצוין לאחרונה ועומדת על מאזן 16:25 וביתרון משחק אחד על פילדלפיה המפתיעה. המטס בפיגור 2.5 משחקים ומיאמי בפיגור 3.5.

ב-AL, המאבק בצמרת המזרח נמשך כאשר בולטימור (15:24) ובוסטון (16:25) בשוויון בראשות הבית, אותו עדיין סוגרים היאנקיז, שהשבוע גילו סימני חיים לשם שינוי. הרד סוקס ייצאו לבולטימור בסוף החודש.

את בית המרכז מובילה גם בחטיבה הזו הקבוצה משיקגו, כאשר הווייט סוקס במאזן 16:25 וביתרון 2.5 משחקים על קליבלנד, שרשמה ארבעה ניצחונות רצופים. כריס סייל, המגיש הנהר של שיקגו, כבר עם תשעה ניצחונות העונה. האלופה קנזס סיטי נמצאת 4.5 משחקים מאחורי הגרביים ועם מאזן 20:20 בלבד. במערב, סיאטל בפסגה, לא מעט בזכות 12 הומראנים ו-36 RBI של רובינסון קאנו (מוביל את ה-AL בשתי הקטגוריות) וביתרון משחק וחצי על טקסס, שהפסידה שלושה ברציפות. האיינג'לס משתרכים מאחור, בפיגור 4.5 משחקים מפסגת הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully