וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר על תקנת הזרים: "לא שווה שזר יתפוס מקום של ילד"

20.5.2016 / 7:03

נשיא מכבי חיפה התבטא בטקס סיום עונה במחלקת הנוער: "אני מתנגד להגדלת מספר הזרים, יש שחקנים מוכשרים. מעולם לא חסכנו בתקציב". נטע לביא זכה בשחקן המצטיין במחלקה. צ'יזיק נפרד

צילום מסך

בווידאו: משדר לקראת מחזור הנעילה של הפלייאוף העליון

"הייתי בין הבודדים שהתנגדו להעלאת מספר הזרים. לא שווה שזר יתפוס את המקום של ילד. יש לנו שחקנים מוכשרים שדרכם סלולה, משחק הכדורגל הוא משחק קבוצתי וכל מי שמבין אותו, ישקיע בו יותר. מעולם לא חסכנו בתקציב מחלקת הנוער ואנחנו מאוד גאים שהתוצאות תואמות את ההשקעה. מספר שחקנים גדול שיחק העונה בקבוצה הבוגרת. אנחנו רוצים לקדם את זה". כך אמר אמש (חמישי) נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בטקס סיום העונה של מחלקת הנוער בכפר גלים. במהלך הערב נפרדה המחלקה מאיתמר צ'יזיק, שהתרגש מהפרידה. במהלך הערב קיבל נטע לביא את פרס מצטיין המחלקה. הפרס הוענק על ידי שחקן הקבוצה הבוגרת, עטאא ג'אבר, שזכה אף הוא בתואר.

"האדם לפני השחקן. זוהי גולת הכותרת של מה שקורה במכבי חיפה. זה לא עוד סתם מועדון אלא הרבה מעבר לזה", אמר צ'יזיק. "יש שנים טובות על כר הדשא ויש פחות אבל אין דבר שיותר חזק מהחוסן של מכבי חיפה. מחלקת הנוער היא הבסיס האיתן והבלתי מעורער של המועדון. נכון שתפקידה של המחלקה לייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת אך הבסיס האיתן והחזק זה הקשר בין המחלקה לקהילה שסובבת אותה. אין תופעה כזו שבכל שנה מתכנסים כל ההורים של שחקני מחלקת הנוער מכל העדות ומכל הדתות כמשפחה אחת ללא הבדל - זה החוסן הגדול של המחלקה". בהמשך קרא צ'יז'יק למוחמד עוואד להגיע לבמה וציין בפני הנוכחים את העובדה שהחלוץ הצעיר שבר העונה את שיא הכיבושים ונתן לו משימה: לשבור את הכיבושים של שחקן בקבוצה הבוגרת. ליעקב שחר אמר: "אני רוצה להודות לך שלעולם לא אמרת לי 'לא' בכל הקשור למחלקת הנוער. יענקל'ה, תודה רבה על הדבר הנפלא שהנחת בידי ואני מאחל לאסף בהצלחה. לסיום, אני רוצה לומר תודה לאשתי".

שחר אמר: "מה שלמדתי פה היום זה שבמכבי חיפה לא רק מגדלים שחקנים מוכשרים, אלא גם מנהלים מוכשרים. תודה איתמר". עוד הוסיף נשיא המועדון: "אנחנו מאוד גאים כשהתוצאות מצדיקות את ההשקעה. מי שגדל במועדון ובמחלקת הנוער יהיה קשור למועדון גם במידה ולא כשחקן אז כאוהד וכבן אדם. אני מוכרח לציין שבכל מקום בארץ ובחו"ל מדברים על מחלקת הנוער של מכבי חיפה ואנשים שבאים לבקר תמיד מחמיאים לנו. חשוב לי מאוד שהשחקנים שגדלים פה ידעו שאנו מאוד גאים בכל אחד ואחד והשנה הוכחנו את זה עם שחקני הבית בקבוצה הבוגרת ואנו מקווים שנמשיך במגמה. מי שעובד קשה ומצליח אז גילו לא חשוב, ישנם כאן שחקנים מוכשרים שדרכם סלולה לקבוצה הבוגרת וכל אחד במועדון ומחוצה לו יהיה גאה לראות שחקני בית בקבוצה הבוגרת.

שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה חוגגים אליפות עם יעקב שחר. ברני ארדוב
יש עתיד. שחר חוגג אליפות עם הנוער של מכבי חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully