וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "השופטים לא מכבדים את הישראלים שלנו, אני לא מבין את זה"

19.5.2016 / 21:41

מאמן מכבי תל אביב כעס על צוות השיפוט לאחר הניצחון הדרמטי על בני הרצליה: "מעולם לא דיברתי על שופטים, אבל השחקנים הצעירים שלנו פשוט לא מקבלים מהם כבוד". לנדסברג: "צריכים לשחק טוב יותר"

one
שחקן מכבי תל אביב, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
"צריכים להתאמץ יותר". לנדסברג/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עשתה את המוטל עליה. על אף המתח והדרמה בסיום, הצליחו הצהובים לנצח 75:76 את בני הרצליה ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

"היה משחק קשה", ציין ז'אן טבק. "החמצנו הרבה מאוד זריקות קלות. לא היה משחק יפה, אבל ניצחנו, ובפלייאוף זה הדבר החשוב ביותר. בפלייאוף כולם קשוחים יותר. יש לחץ גדול יותר. למרות זאת, אני חושב שעשינו עבודה טובה. אני מעולם לא מדבר על שופטים, לא עשיתי זאת מאז שהגעתי לישראל. השופטים צריכים לכבד את השחקנים הישראלים, והם לא מקבלים כבוד מהשופטים, במיוחד הצעירים. הם העתיד של הכדורסל בארץ, אני לא מבין את זה ואני לא יכול לשתוק יותר".

עוד אמר המאמן: "זה בדיוק למה שציפינו בפלייאוף. במשחקים האלו צריכים להעלות את הרמה - בהתקפה ובהגנה. לטעמי חלק מהשחקנים היו לחוצים לכל אורך המשחק, וחבל. לא הצלחנו 'להרוג' את המשחק. ריצ'רד הנדריקס לא בכושר מלא, אבל הוא במצב טוב יותר מאשר הוא הגיע לכאן".

סילבן לנדסברג: "היו לנו הרבה נפילות. זה הפלייאוף, הם הגיעו להילחם וניצלו את זה. במחצית השניה השתפרנו, אבל אנחנו צריכים להתאמץ יותר. יהיה קשה, זו לא תהיה סדרה קלה בשום אופן. הרצליה קבוצה טובה. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר".

ברני ארדוב

"המשחק הזה קצת מאפיין אותנו", ציין מיקי גורקה. "היינו במשחק. ניסינו לעצור את הגארדים שלהם, והכול הלך בכיוון שלנו. אבל לפעמים צריך לקלוע עונשין, ואנחנו לא יכולים להחטיא 13 זריקות כאלו. משחקים גדולים מוכרעים בדברים הקטנים, ושם נפלנו. אבל אנחנו פה, ואני מקווה שתראו את זה עוד. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully