וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים החליטה סופית: קלאודמיר נשאר לעונה נוספת

19.5.2016 / 15:51

אלי טביב הורה לממש את האופציה ולהודיע על כך לקשר. הבעלים הפנה סוכני שחקנים לדראפיץ', שמלמד כי המאמן ימשיך בתפקידו. שלושה ימים לפני הבוררות: אצילי נקנס ב-15,000 שקלים

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, הורה לנציגים המשפטיים של המועדון לממש את האופציה על קלאודמיר ולהודיע זאת לשחקן. לאחרונה נשמעו במועדון לחשושים בנוגע לעתידו של הברזילאי, אך כעת הוחלט סופית שהוא יישאר במועדון לעונה נוספת.

על אף העובדה שבית"ר מצפה מחסוס רואדה להתייצב לתחילת האימונים, במועדון כבר בודקים אופציות של בלמים אחרים למקרה שרואדה יחליט שלא להגיע. אגב, סוכני השחקנים שהציעו לטביב שחקנים מקבלים ממנו הוראה לשלוח מיידית את השמות לסלובודן דראפיץ', מה שמלמד שמבחינת הבעלים המאמן ממשיך בתפקידו.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מכין את העונה הבאה. דראפיץ'/קובי אליהו

בבית"ר ימתינו לראות האם יאושר צירופם של שישה זרים בעונה הבאה, מצב שיגדיל את סיכוייו של ארסניו ולפורט להישאר במועדון. אגב, הסיטואציה הזו משאירה סיכוי קטן שגם דושאן מאטוביץ' יישאר במועדון, אך הדברים יתבהרו בשבועות הקרובים. עומר אצילי נקנס ב-15,000 שקל עקב הסירוב לפתוח בהרכב נגד מכבי תל אביב. ביום ראשון הקרוב תחל הבוררות בין בית"ר לשחקן. כזכור, השחקן דורש את שיחרורו מהמועדון או קביעת תג מחיר נמוך שיאפשר לו לעבור לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully