וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי הודיע למוטי איוניר: "התקציב יגדל וייקבע לפי החלטתך"

19.5.2016 / 10:16

בעלי קרית שמונה הבטיח למאמן כי ישדרג את התקציב בתקווה לצרף לסגל ישראלים בכירים וזרים מנוסים. פישל עשוי להתמנות לעוזר המאמן, שדו יישאר בתפקידו. שרצקי: "מוטי - איש של כדורגל", איוניר: "מאמין בקבוצה". מאמן השוערים שפוטר: "מאוכזב שסיימו את עבודתי בשיחת טלפון"

צילום: אדריאן הרבשטיין

בעלי קרית שמונה איזי שרצקי נפגש אתמול (רביעי) בצהריים עם המאמן החדש מוטי איוניר והעביר לו מסר ברור לפיו "התקציב יגדל וייקבע לפי החלטתך" לקראת העונה הבאה. במהלך הפגישה בין השניים המאמן הדגים מצגת לפיה הקו המנחה שלו יהיה קידום שחקנים צעירים, אך הוא דורש לצרף לקבוצה שחקנים בכירים וזרים מנוסים.

שרצקי אישר לאיוניר לבצע מהפכה בצוות המקצועי כאשר רק ערן שדו, שמונה למאמן הכושר של נבחרת ישראל, יישאר. מאמן השוערים פיני אברהם יעזוב אחרי שנים ארוכות כאשר בני בן זקן ימשיך כמאמן קבוצת הנוער. אחד המועמדים הבכירים להצטרף אל הצוות המקצועי של איווניר הוא גיל פישל, ששימש כמאמן קבוצת הנוער של בית"ר נס טוברוק ולפני כן עבד כעוזר מאמן במועדון ספורט אשדוד ומכבי נתניה.

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר. AP
"שמח על ההחלטה לבחור בי". איווניר מרוצה/AP

בשיחה עם וואלה! ספורט התייחס שרצקי למינוי: "אני מרוצה מהמהלך ומכיר את מוטי שנים ארוכות. הוא איש של כדורגל, שאוהב לקדם צעירים. מה שהוא יביא לנו מאוד מתאים לי". על השינויים בצוות המקצועי הוסיף הבעלים: "מוטי יביא את האנשים שלו וזה בסדר גמור. שדו יישאר, אלישע לוי התקשר אליי וביקש ממני שהוא יהיה מאמן הכושר בנבחרת ואמרתי לו שמבחינתי הנבחרת היא מעל הכל".

על המטרות בעונה הבאה סיפר שרצקי: "גם השנה רציתי להיות בצמרת, אבל אנחנו רוצים לקדם צעירים. שחקנים צעירים מתקדמים בתוך קבוצה טובה ואי אפשר לקדם אותך כאשר הקבוצה חלשה. נבנה קבוצה חזקה".

בשיחה ראשונה מאז המינוי, סיפר איוניר לאתר הרשמי: "אני שמח על ההחלטה של איזי לבחור כי לתפקיד המאמן של קרית שמונה. אחרי חמש שנים בהן לא אימנתי בחרתי לחזור ולאמן בקרית שמונה. אני מאמין במקום הזה וכולי תקווה כי אצליח להחזיר אותו אל הצמרת של הכדורגל הישראלי ביחד עם אנשי המועדון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פיני אברהם, מאמן שוערים עירוני קרת שמונה. אדריאן הרבשטיין
מאוכזב. אברהם/אדריאן הרבשטיין

מאמן השוערים של עירוני קרית שמונה, פיני אברהם, שנחשב לאחד האנשים המוערכים ביותר במערכת, הביע את כעסו על אופן ההודעה שקיבל על סיום דרכו במועדון. אתמול פורסם לראשונה בוואלה! ספורט שהצוות המקצועי יתחלף כולו מלבד מאמן הכושר ערן שדו, כשאברהם, שעובד 12 שנים במערכת, קיבל הודעה רשמית על העניין. בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו טוען אברהם שהוא מאוכזב שקיבל את הודעת הפסקת העסקתו בשיחת טלפון קצרה מהבעלים איזי שרצקי ושהיה מצפה להודעה מכובדת יותר: "אחרי 12 שנים יפות בצער רב, בדמעות ובכאב אני נפרד מהמועדון, נפרד מהצוות מהשחקנים ובמיוחד מהאוהדים הנפלאים. אני חייב לשתף אותכם בחוויה אמיתית ומרגשת שעברתי במהלך תקופה זו בחיי. הגעתי למועדון כמאמן אלמוני ולא מוכר ואני יוצא עם ראש מורם כמאמן מוביל בליגת העל, שזכה בכל תואר אפשרי בכדורגל הישראלי: אליפות, גביע, גביע אלוף האלופים וחמישה גביעי טוטו".

אברהם המשיך: "אם יש דבר אחד שאני מאוכזב מאוד ממנו (לא כועס כלל), שאת ההודעה על הפסקת העסקתי במועדון קיבלתי בשיחת טלפון קצרה ממר איזי שירצקי שאני מעריך אותו מאוד ואת כל תרומתו לכדורגל הישראלי. ציפיתי ליחס הוגן וראוי יותר אחרי כל השנים שצעדנו יחד בטוב וברע בהם הנאמנות, המקצענות והאמינות עמדו תמיד לנגד עיניי לטובת עירוני קרית שמונה. נאמנות - במשך כל השנים היו לי לא פעם הצעות עבודה ממועדונים אחרים וגדולים בליגת העל, אך תמיד נשארתי נאמן. אמינות - במשך השנים עבדתי תחת מספר מאמנים ולכולם הייתי לעזר. תמיד הייתי יד ימינו של המאמן לטובת והצלחת המועדון. מקצוענות - במשך כל השנים תמיד הוכחתי מקצוענות, תמיד הייתי מעודכן באימונים מודרניים וחדשניים שהבאתי לקבוצה והובילו את השוערים שעבדו תחתיי להישגים ולשיאים אם בהזמנה לנבחרת ישראל מנוער ועד בוגרים ועד לביקוש של כל אחד מהשוערים בכל קבוצות ליגת העל. בשנה האחרונה ניתן לראות את ההוכחה לכך שבמהלך פציעתו של גיא חיימוב נכנס לנעליו מהדי זועבי שהוביל את הקבוצה. גם כאשר חיפשו שוער נוסף הרשימה הייתה ארוכה בזכות המקצוענות שאני מוביל. אני יכול לציין כי במשך השנים עברתי חוויה מדהימה כשהקבוצה הופיעה בליגה האירופית ובמוקדומות ליגת האלופות. לסיום אני יכול להגיד שאני כבר מתגעגע לשוערים שלי, כי אני רואה אותם כמו ילדים שלי ורוצה לומר להם תודה על הימים היפים שלנו ביחד ומאחל להם הצלחה בהמשך. תודה גיא חיימוב. תודה מהדי זועבי. תודה אופק אנטמן. תודה אלירן גבאי. תודה גדולה לאוהדים הנפלאים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully