וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: מכבי חיפה תנסה למכור את ולדימיר סטויקוביץ' בקיץ

18.5.2016 / 10:16

אם הסרבי יעזוב, הקבוצה תנסה להחתים זר או את אחד משוערי סגל הנבחרת. קהת וריקן עדיין במעקב. חלוץ קבוצת הנוער, מוחמד עוואד שבר את שיא הכיבושים של כל הזמנים בליגת העל לנוער

one

מכבי חיפה וולדימיר סטויקוביץ' צפויים להיפרד בקיץ הקרוב, כשהמועדון יחפש שוער ישראלי, כך עולה משיחות פנימיות שהתקיימו בימים האחרונים בעניינו של השוער. כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כי סטויקוביץ' עשוי לעזוב, זאת לאור תחושה שנוצרה במועדון לפיה חלה ירידה בכושרו. אם יעזוב, מכבי חיפה תנסה להחתים שוער זר או את אחד משוערי הנבחרת בקמפיין האחרון: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו או גיא חיימוב. גם שמו של בוריס קליימן עלה אם ישוחרר מבית"ר ירושלים. "סטויקוביץ' שוער מצוין, אין עדיין שום החלטה אחרת שקיבלנו", אמרו בקבוצה.

כרגע, עושה רושם שגליינור פלט הוא הזר היחיד שיישאר בוודאות. גם מארק ואליינטה עשוי להישאר. לגבי רומאריו פירס ולודוביק אוברניאק ישנם סימני שאלה. השניים נמצאים במגמת שיפור אך עתידם יוכרע רק לאחר גמר הגביע, כשלוי ייפגש עם טור כריסטיאן קרלסן, שהתבקש להגיע ארצה שמונה ימים לאחר הגמר. ללא קשר לשוערים המועמדים, במכבי חיפה רוצים לרכוש כהשקעה לטווח ארוך את עומרי גלזר מהפועל רעננה.

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
במעקב. קהת/אתר רשמי, אוסטריה וינה

במועדון עדיין עוקבים אחר מצבו של רועי קהת, ששוקל לשוב לישראל בקיץ למרות הקרדיט שהוא מקבל באוסטריה וינה. ניקיטה רוקאביציה ואבי ריקן גם הם ברשימה של רוני לוי. במכבי חיפה יעשו מאמצים להחתים מגן שמאלי, כשהמטרה בהחתמת שחקן כמו ריקן היא לייעד אותו לשתי עמדות מרכזיות: מגן וקשר. הקבוצה תשחרר את החלוצים הישראלים שלה ותנסה להחתים את אחד מחלוצי עירוני קרית שמונה, אחמד עאבד או אופיר מזרחי.

מצד אחד, במועדון חוששים מאוד ממכת הפציעות לקראת הגמר. גליינור פלט, אלירן עטר ועטאא ג'אבר פצועים וגמרו את העונה. מצד שני, בקבוצה אמרו: "הוכחנו במשחקים האחרונים, כולל מול הפועל באר שבע, שאנחנו מסוגלים להסתדר גם בלי השחקנים המובילים. הקבוצה במגמת שיפור, אין סיבה שלא נזכה בתואר".

מכבי חיפה החלה שלשום את מכירת הכרטיסים לקראת המשחק במוצאי שבת מול מכבי תל אביב (100 למבוגר, 50 לשאר הסקטורים) והודיעה כי במשחק הגמר יעמוד לרשות האוהדים מערך היסעים מהחניונים הבאים: חניון שערי צדק, חניוני רחוב שמואל בייט, חניוני הר הרצל וחניון הלאום. איסוף האוהדים בסיום המשחק לחניונים יתבצע מהמקום בו ירדו האוהדים בהגעתם לאצטדיון. על גבי כרטיס הכניסה לאצטדיון רשום החניון אליו על האוהד להגיע. החניונים יאובטחו על ידי כוח משטרה לשמירה על בטחון האוהדים ורכושם.

בעקבות הביקוש הרב לכרטיסים לגמר הגביע בעוד שבוע, יקרין המועדון את המשחק על מסך ענק באולם הכדורסל בעיר. הכניסה תהיה חופשית על בסיס מקום פנוי ובמקום תתקיים מכירה של מזון ושתייה.

חלוץ קבוצת הנוער, מוחמד עוואד שבר היום את שיא הכיבושים של כל הזמנים בליגת העל לנוער לאחר שהבקיע שלושער בניצחון נגד סקציה נס-ציונה והגיע ל-30 שערים העונה. עוואד שבר את שיאו של רמי קלדרון מבית"ר ירושלים שכבש 29 שערים בעונת 83/84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully