וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קיאנסקאס וקוראץ' מתנדנדים, קפילוטו עשוי להגיע

18.5.2016 / 10:12

הבעלים יואב כץ מעריך את שני הזרים אך ייתכן והם יעזבו. בלם בית"ר ירושלים בתוכניות, יובל אבידור עשוי לחזור לקבוצה. אנטולוביץ' לא ימשיך, בצוות המקצועי רוצים את אנטמן כשוער המוביל

one

בהפועל חיפה יחלו בשבוע הבא לקדם את בניית הסגל לעונה הבאה, אך כבר עתה ברור שהסגל הנוכחי יעבור סוג של מהפכה. בצוות המקצועי רוצים בראש ובראשונה להחתים שני שחקני אגף מהירים כאשר שמו של יובל אבידור עלה כאפשרות מבחינת יואב כץ לחזור לקבוצה.

בנוסף, בקבוצה שוקלים לשחרר את טאדאס קיאנסקאס ולהביא בלם ישראלי במקומו. כץ מעריך מאוד את הליטאי ורוצה לראות אותו ממשיך אך ייתכן שייענה לבקשת הצוות. ניסו קפילוטו חזק בתוכניות של הצוות כאשר גם שמו של איציק כהן הוזכר. מעמדו של אושרי רואש עדיין לא ברור. גם בעמדת השוער יהיה שינוי כשמריאן אנטולוביץ' לא ימשיך. גורמים במועדון טוענים שאלי כהן היה רוצה לראות את ניב אנטמן כשוער ראשון אלא שכץ מתלבט בנושא ושמו של איתמר ניצן עלה כאופצייה.

אלי אלבז ואמיר אבו ניל לא ימשיכו בקבוצה כשגם מעמדם של תומר סוויסה ויוסי דורה מעורער. בנוגע ללירן סרדל, השחקן מחזיק בכרטיס השחקן שלו וצפוי לדרוש חוזה דומה לזה של העונה במסגרתו אם ירצה יוכל לעזוב בחודש ינואר ללא תמורה וזאת לאחר שרכש את כרטיס השחקן שלו מכץ ב-300,000 שקלים.

אלי אלבז שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
לא ימשיך. אלבז/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully