וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה: "רק אלוהים יודע איפה אשחק בעונה הבאה"

17.5.2016 / 16:18

מלך השערים של בית"ר ירושלים סיפר לוואלה! ספורט על התוכניות שלו לעונה הבאה: "הפרסומים סביבי עד עתה אינם נכונים. לא סגרתי בשום מקום". על העונה בישראל: "מאוד נהנתי. שמח שהגעתי לכאן"

one

בית"ר ירושלים אמנם הודיעה כי סלובודאן דראפיץ' ימשיך בתפקיד המאמן בעונה הבאה, אך בכל הקשור לסיכום כספי והסכם חתום בין הצדדים לא נעשתה כל פעולה ממשית. הסיטואציה הנוכחית יוצרת אצל המאמן תחושה כי ייתכן ובסופו של דבר לא ימשיך במועדון, מה גם שהפרסומים על המועמדים השונים לא נותנים לו שקט. גיא לוזון, רן בן שמעון, מרקו בלבול, ניר קלינגר ואופיר חיים הם רק חלק מהשמות שהוצעו לבעלים לאחרונה. בבית"ר ירושלים לא הגיבו לבקשת העורך דין של דראפיץ' לקבלת את ההסכם בשל העובדה כי אלי טביב עדיין לא סיכם עם המאמן את תנאיו הכספיים.

בעקבות האווירה מסביב, נוצרה אי נעימות וגורם במועדון אמר: "כל מה שקורה עם דראפיץ' מביך. אם הודיעו שהוא ממשיך, שיישבו איתו, יסכמו ויסגרו את זה. עם כל הכבוד למילה של טביב, בן אדם צריך להרגיש רגוע ולהכין את העונה הבאה ולא להרגיש לחוץ ושאולי מחתימים לו מישהו מאחורי הגב. טביב צריך לסגור את זה השבוע, לכאן או לכאן".

בנוסף לכך, בבית"ר ירושלים ביקשו לדחות את הבוררות בנושא עומר אצילי עד להגעת טביב לארץ אך נענו בשלילה והדיון המקדים ייערך במועדו ב-19 לחודש. בקבוצה מנסים לסגור שתי יריבות אימון למחנה האימון באוסטריה אליו ייצאו ב-10 ביוני.

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"שיחליט, לכאן או לכאן". טביב/ברני ארדוב

ביום שבת ברעננה תסיים הקבוצה את העונה כאשר ארסניו ולפורט צפוי להמשיך ולקבל קרדיט ורק בשבוע הבא תיתן בית"ר ירושלים תשובה סופית האם היא מממשת את האופציה עליו. חסוס רואדה וניקיטה רוקאביציה כבר יצאו לחופש, אצילי אמור לחזור לסגל לאחר שנעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב עקב צהובים.

מלך השערים של הקבוצה, ניקיטה רוקאביציה, שכבש 14 שערים סיפר היום לוואלה! ספורט כי עדיין אינו יודע היכן יהיה בעונה הבאה: "הפרסומים סביבי עד עתה אינם נכונים. לא סגרתי בשום מקום ורק אלוהים יודע איפה אהיה בעונה הבאה. הסיטואציה ידועה וזה לא יהיה רציני לדבר על מה שיקרה אם אני לא יודע".

החלוץ סיכם את העונה שלו ואמר: "מאוד נהנתי. עשיתי צעד נכון שהגעתי השנה לישראל. חזרה לי שמחת המשחק אחרי שנים שלא נהניתי ולפעמים זה הרבה יותר חשוב מכל דבר אחר".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים ניקיטה רוקאביציה חוגג. ברני ארדוב
"חדוות המשחק חזרה אליי". רוקאביצה מאושר בישראל./ברני ארדוב

החלוץ התייחס גם לצירופו של איתי שכטר ואמר: "איתי הוסיף המון לקבוצה ועזר לי. הוא שחקן חכם עם הרבה ניסיון ולידו הייתי הרבה יותר טוב. זאת גם העונה עם הכי הרבה שערים שהבקעתי, משהו שמאוד חיכיתי לעשות בשנים האחרונות, גדלתי כחלוץ אבל בשנים האחרונות נתקעתי בעיקר בתפקידים טקטיים באגפים".

רוקאביצה התייחס גם לחוויה בבית"ר ואמר: "הייתי בגרמניה עם קהל סוער אבל מה שהולך בבית"ר זה טירוף וזה דוחף אותך כשחקן. נהניתי מכל רגע, ושוב, אני אומר תודה על הצעד שעשיתי והגעתי לישראל, זה החזיר לי את שמחת המשחק".

(עדכון ראשון: 15:24)

ניסו קפילוטו עם איתי שכטר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"שכטר חכם ועם הרבה ניסיון". מחמאות בבירה./קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully