וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר לשחקנים: "לא נגנוב את האליפות הזאת, ניקח אותה עם ניצחון"

17.5.2016 / 7:02

לפני המשחק המכריע מול בני סכנין, המאמן ערך שיחת מוטיבציה: "המשחק בחיפה נגמר, מעכשיו הראש שלכם בסכנין". ביטון עדיין פצוע, אוחיון בכוננות. השחקנים ניסו להתנחם בהפסד בחיפה

one

בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות למשחק מול בני סכנין במוצאי שבת. לפני אימון הערב שנערך אתמול (ראשון) נכנס ברק בכר ושוחח עם השחקנים. על פי השחקנים, בכר מרבה לערוך לאחרונה שיחות מוטיבציה, שנועדו להחדיר מוטיבציה לקראת המשחק הקרוב. בכר פסח על המשחק בחיפה אחרי שהשתמש בשיטה הזאת לקראת המשחקים מול בית"ר ירושלים, בני סכנין והפועל רעננה.

"המשחק האחרון בחיפה היה ונגמר. הראש שלנו היה עסוק בתוצאות במגרשים אחרים", הודה בכר והוסיף: "עכשיו נלמד את הלקח ונתעסק רק במשחק בסכנין. מעכשיו הראש שם". בהמשך, כפי שעשה במשחקים האחרונים להוציא את המשחק בחיפה, בכר פנה לשחקנים ואמר להם: "אנחנו ניקח את האליפות הזאת עם ניצחון מתוק והכל טוב". אחר כך הוסיף המאמן: "אנחנו לא נגנוב את האליפות הזאת, אנחנו ניקח אותה". אחד השחקנים אמר בסיום האסיפה: "יש כאן אווירה טובה, אנחנו פחות לחוצים ממה שאנחנו אמורים להיות לפני משחק כזה. יש הרגשה שאנחנו לוקחים את האליפות".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
פותח דף חדש. בכר/קובי אליהו

חלק מהשחקנים ניסו להתנחם אתמול בהפסד בחיפה. חלקם טען כי "אולי טוב שאנחנו מגיעים למשחק הזה עם ידיעה שרק ניצחון יבטיח אליפות. מה היה קורה אם היינו מגיעים לשחק על תיקו? אולי היינו מפסידים". היום תצא הקבוצה למחנה האימונים המקוצר שלה באשדוד. היא תערוך אימון ערב, מחר אימון כפול ומחרתיים אימון נוסף.

בן ביטון לא התאמן אתמול ועדיין בספק גדול למשחק. מתן אוחיון בכוננות. עדיין לא ברור האם אליניב ברדה יפתח בחוד, או שבן שהר ימשיך בהרכב גם במשחק האחרון. השחקנים העריכו בזהירות כי ברדה יהיה זה שישחק.

כזכור, אתמול הוחלט להציב מסך ענק ברחבת העירייה, לאחר שתוך שלוש דקות אזלוצכל הכרטיסים למשחק מול סכנין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully