וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר ודאות בעכו: רק זפרן ומישאלוב סיכמו, אך לא בטוח שיישארו

בבוקר שאחרי הנשירה לליגה הלאומית, בעכו מתקשים לעכל ולא בטוחים כיצד הירידה תשפיע על תקציב הקבוצה. אליאור סיידר: "זה אחד הדברים הכי קשים שקרו לי בחיים. נכשלנו, לא הראינו אופי"

one

עצבות גדולה ירדה אתמול (ראשון) על הפועל עכו, שירדה אמש לליגה הלאומית אחרי שבע שנים בליגת העל בעקבות 1:1 מאכזב עם עירוני קרית שמונה. קשה כרגע להעריך כיצד הירידה לליגה הלאומית תשפיע על המועדון ועל התקציב בעונה הבאה. דבר אחד ברור לכולם: אם הקבוצה לא תעבור לידיים פרטיות יהיה לה קשה לחזור בשנים הבאות לליגה הבכירה.

מלבד המאמן מומי זפרן והקפטן משה מישאלוב, שסיכמו לעונה הבאה, אין כרגע אף שחקן בסגל שסגור לעונה הבאה. למעשה, גם במקרה של זפרן ומישאלוב עדיין לא ברור אם יישארו. זפרן רמז אתמול לאחר המשחק כי הוא רוצה לשנות מספר דברים במועדון ובעיקר את ההשקעה במחלקת הנוער וייתכן כי אם המועדון יעבור שוב טלטלה כלכלית וניהולית והקבוצה לא תיבנה כפי שירצה הוא עשוי לוותר על התפקיד. גם המקרה של הקפטן דומה ולא בטוח שהוא לא ירצה לנסות אופציות אחרות בליגת העל לפני שיחתום על חוזה חדש, אךהדברים כרגע לא תלויים בו אלא בהצעות שיקבל.

מישאלוב מאוכזב/ברני ארדוב

מחזות קשים נראו אמש בחדר ההלבשה של עכו. שחקנים נשכבו על הרצפה, חלקם מיררו בבכי ונראה כי כתם ירידת הליגה השפיע על כל אחד מהסגל. אחד מאותם שחקנים והיחיד בסגל שגדל במועדון הוא אליאור סיידר, שיצא מחדר ההלבשה בראש מורכן ופנים חתומות, אך הסכים לדבר עם התקשורת לפני שאולי יעזוב את המועדון לראשונה בקריירה. "אני מאוד עצוב, זה אחד הדברים הקשים שקרו לי בחיים", אמר. "אני מאוד מקווה שהמועדון הזה יצליח לחזור מהר לליגת העל. הבעיה הייתה שהיינו באופוריה לפני כמה מחזורים וכבר כולם פה תכננו את העונה הבאה וחשבו קדימה יותר מדי. ואנחנו השחקנים לא הראינו אופי ונכשלנו. מתחילת האימונים העונה האמנתי שלא נרד ליגה בגלל ה-DNA של המועדון. כנראה היה חסר לנו העונה את מה שהיה לנו בשנים האחרונות וזה האופי שלא היה טוב. נפלנו בקטנות, הכל היה בידיים שלנו ולא הצלחנו לשמור על זה. פה בבית מול הקהל נכשלנו כמה פעמים".

סיידר הוסיף: "לא יודע על שום מהלך שעשו השחקנים מול ירון הוכנבוים, אנחנו קיבלנו בהפתעה את ההחלטה, כמו כולם. יכול להיות שזו הייתה טעות להחליף את ירון, אבל אי אפשר לדעת מה היה קורה. בסופו של דבר אנחנו לא הראנו אופי ונכשלנו ולא משנה מי עמד על הקווים. אנחנו השחקנים היינו צריכים להשאיר את הקבוצה בליגה ולא הצלחנו לעשות את זה. זה נכון שאין בעל בית למועדון ואין מי שידחוף את המועדון בחזרה לליגת העל והמצב לא פשוט. המקום הטבעי של עכו הוא בליגת העל. המועדון הזה ראוי לליגת העל כי זה מאוד חשוב לגליל המערבי קבוצה מובילה, אני מקווה שנחזור מהר לשם".

סיידר התייחס גם לאפשרות שיישאר בעונה הבאה: "אני אישית סיימתי את החוזה ואלוהים גדול. זה הבית שלי, אבל הכל אפשרי. לכל שחקן יש שאיפות להתקדם, אבל בוא נראה מה יהיה. כל העונה התחננו לקהל להגיע וזה לא קרה והיום הם באו ואכזבנו אותם. אני מקווה שנצליח להחזיר את האמון שלהם בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully