וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל עכו ירדו בדמעות. מומי זפרן: "בתוך הלב אני בוכה"

השחקנים התקשו להסתיר את הרגשות אחרי שנפרדו מליגת העל, המאמן זפרן הבטיח: "המועדון הזה עוד יחזור לליגת העל". הקפטן מישאלוב: "פישלנו, כולם כמעט גמורים. אני יכול רק להתנצל"

one

צפו בתקציר המשחק

הפועל עכו נפרדה הערב (שני) מליגת העל אחרי שבע עונות, בעקבות 1:1 דרמטי בבית מול עירוני קרית שמונה ששמר על סטטוס-קוו עצוב מבחינתה בתחתית. לעכו עוד הייתה תקווה קטנה בעקבות השוויון של דילן סייס בדקה האחרונה, אבל היא נותרה במקום הלפני אחרון והצטרפה למכבי נתניה בדרך ללאומית, שכן הפועל חיפה סיימה לפניה בזכות הפרש שערים פחות גרוע, אחרי שהסתפקה גם היא ב-1:1 ביתי מול בני יהודה.

הפועל עכו ירדה לליגה הלאומית בעקבות 1:1 מול קרית שמונה

איזי שרצקי לאחר ההישארות: "אעשה שינוי בעמדת המאמן"

הפועל חיפה נשארה בליגה אחרי 1:1 מול בני יהודה

מישאלוב מאוכזב/ברני ארדוב

מומי זפרן, שהגיע לשני המחזורים האחרונים ולא הצליח להשאיר את עכו, אמר בסיום: "זה מאוד מאכזב, אני עצוב עבור המועדון והקהל. זה חלק מהספורט, אבל זה תמיד אכזרי. ירדנו ליגה, אבל זה קרה גם למועדונים גדולים כמו בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. צריך להשתקם ולעשות קבוצה עם חשיבה לטווח ארוך. למועדון הזה היו קשיים לאורך כל העונה, הלוואי והיינו משיגים עוד שער אחד. שיחקנו מול קבוצה שאני לא מבין איך הגיעה למצב הזה בכלל. עצוב לי, בתוך הלב אני בוכה. הייתי יותר מצטער אם הייתי רואה את זה מבחוץ ולא בא לעזור. המועדון הזה עוד יחזור לליגת העל".

הקפטן משה מישאלוב: "פישלנו, הבאנו את ההכרעה לפה, רצינו לנצח ולא פתחנו טוב. השווינו בדקה מאוחרת ולא הספיק לנו. אני יכול רק להתנצל, אין לי מה להגיד. כולם מבואסים, כמעט גמורים, כי החבר'ה נלחמנו ורצו. אי אפשר לברוח מאחריות. זו עיר של כדורגל, אני רוצה לבקש סליחה מראש העיר שמשקיע המון בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully