וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: המשחק מול סכנין יוקרן על מסכי ענק ברחבת העירייה

16.5.2016 / 23:30

כל הכרטיסים למה שעשוי להיות משחק ההכתרה במוצאי שבת, אזלו תוך שלוש דקות. מסכי ענק יוצבו לטובת אלפי האוהדים שלא יוכלו להיות באצטדיון טרנר. בשלישי: הקבוצה תצא למחנה באשדוד

one

עיריית הפועל באר שבע תעמיד מסכי ענק ברחבת העירייה, לטובת אוהדי הקבוצה שלא הצליחו לרכוש כרטיסים למשחק מול בני סכנין במוצאי שבת. כל הכרטיסים למשחק אזלו תוך שלוש דקות, כך שאלפי אוהדים צפויים להגיע לרחבת העירייה ולצפו בשידור המשחק שעשוי להכתיר את הפועל באר שבע לאלופה, לראשונה מאז 1976.

הפועל באר שבע תעמוד לדין משמעתי בעקבות אירועי המשחק מול מכבי חיפה. בדוח השיפוט נכתב כי בדקה ה-41 למשחק הדליקו אוהדי הקבוצה אבוקות מאחורי השער של ולדימיר סטויקוביץ'. לחובת הקבוצה אין כרגע עונש הפעלת רדיוס על תנאי וגם אם תיענש בחומרה לא נראה שהדבר ישפיע על משחק העונה.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, מחנה האימונים של הקבוצה אותו החליטו לקיים אחרי המשחק בחיפה יתקיים באשדוד. כזכור, באר שבע שריינה את המגרש כבר בשעות הצהריים וסיכמה עם הנהלת אשדוד כי תקיים ביום רביעי אימון כפול ובשלישי וחמישי אימון אחד בלבד. "נכון שהמחנה נועד להפחית מהלחץ, אבל אם זה ישיג את המטרה ונזכה באליפות, כנראה שזה שווה את זה", התייחסו במועדון לעניין הזה.

לאחר הביקורת על ברק בכר בנושא אליניב ברדה, השחקנים מעריכים כי הקפטן יפתח במשחק האליפות. עדיין לא בטוח שמאור בוזגלו יפתח ב-11. כזכור, מקורבים לקשר טענו כי בוזגלו לא יישאר במועדון ומכבי חיפה כבר גיששה בעניינו, כששיחה התקיימה בין יעקב בוזגלו לבכיר במועדון. במועדון ביקשו שלא להתייחס לעניין הזה עד סיום המשחק בטרנר. דודו גורש אמור להישאר השוער גם בעונה הבאה. הצדדים אמורים להיפגש שוב אחרי משחק האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully