וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גליינור פלט סיים את העונה ויחמיץ את גמר הגביע

16.5.2016 / 19:57

מכבי חיפה תופיע לגמר מול מכבי תל אביב בשבוע הבא ללא החלוץ הבכיר שלה, שלא התגבר בזמן על הפציעה בגיד הירך וזקוק לזמן החלמה נוסף. כזכור, גם עטאא ג'אבר לא ישוב לשחק העונה

צילום מסך

בווידאו: משדר הספורט היומי

מכבי חיפה תצטרך להסתדר בגמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ביום שלישי הבא, ללא החלוץ הבכיר שלה גליינור פלט. ההולנדי לא הצליח להתגבר על הפציעה מחצי גמר הגביע (קרע חלקי בגיד הירך המפשעתי) וגם היציאה לטיפולים בהולנד לא עזרה. הוא זקוק לזמן החלמה ממושך יותר ולכן יחמיץ את שני המשחקים הנותרים והצוות הרפואי ינסה להכשירו לקראת ההכנות לעונה הבאה. כזכור, גם עטאא ג'אבר סיים את העונה בגלל פציעה.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יחזור בעונה הבאה. גליינור פלט/קובי אליהו

"למכבי חיפה יש מטרות ואנחנו רוצים את המקום השלישי. אנחנו באים לנצח את מכבי תל אביב. לא צריכים לדבר ולהסביר עד כה הוכחנו שבפלייאוף אנו באים לנצח בכל משחק ולהמשיך ביכולת הטובה. אנו לא חלק מהלוחמה הפסיכולוגית הפתטית, זה לא הסגנון שלנו. יש לנו שחקנים טובים והרכב חזק לשבת. נעשה הכל לנצח". כך אמרו היום במכבי חיפה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, שעשוי להכריע את גורל האליפות. בחיפה זועמים על הפרסומים בימים האחרונים לפיהם שתי הקבוצות שזקוקות לניצחון במשחק האליפות ינצחו במחזור האחרון של העונה.

בנושא אחר: כפי שפרסמנו אתמול, עדיין לא ברור האם ולדימיר סטויקוביץ' ימשיך בקבוצה. השוער נמצא בירידה בתקופה האחרונה אך שכרו הגבוה, כחצי מיליון יורו לעונה, מונע בשלב זה פרידה מיידית. בחיפה חושבים שסטויקוביץ' שוער ליגה טוב, אבל ההחלטה לגביו תתקבל בהמשך, סמוך למחנה האימונים. חיפה רוצה להחתים את מאור בוזגלו ושיחה בין יעקב בוזגלו לבכיר בחיפה כבר נערכה בעניין. יחד עם זאת, בבאר שבע ידרשו פיצוי אם מי שנחשב לאחד מכוכבי הקבוצה בעונות האחרונות יעזוב.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעבור בעסקת חליפין לבית"ר? אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

יעקב שחר מתכוון להיכנס למשא ומתן על ניקיטה רוקאביציה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט. מדוע משא ומתן? משום שחיפה אמנם תשלם מחיר קבוע עבורו, 400 אלף יורו, אך ייתכן שתיערך עסקת חליפין במסגרתה יעבור אלירן עטר לבירה. גם עומר אצילי על הכוונת של הירוקים. בתחילת יוני ייפגש רוני לוי עם טור כריסטיאן קרלסן והשניים יגבשו עמדה בכל הנוגע לעמדות בהן הם זקוקים לזרים. "הפאזל יושלם מהר מאוד, אין כוונה לחכות יותר מדי", הבהירו במועדון.

בינתיים, שחקנים בקבוצה יצאו השבוע להגנתו של אלירן עטר, זאת בשל הפרסום לפיו במועדון שוקלים את המשך דרכו. "אלירן חייב להישאר במכבי חיפה. הוא שחקן מצוין, הם צריכים לרצות שהוא יישאר כאן. אין הרבה שחקנים ברמה שלו בליגה". לגבי יוסי בניון, במהלך הימים הקרובים צפויה להתקיים שיחה נוספת בינו לבין יעקב שחר, במהלכה יתברר סופית האם יישאר בקבוצה. ייתכן ובניון יוציא הודעה מסודרת בעניין.

המגן הרומני אנדריי פטלאו (פטרולול) החל בהתרשמות. בחודש ינואר האחרון הוא שוחרר מסלטיק לאחר שנבחן בשורותיה במשך כשבוע. טוטו תמוז ששיחק איתו בפטרולול סיפר אתמול: "מדובר בשחקן מצוין שיכול לשחק בשתי עמדות, מגן ושחקן כנף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully