וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "אני שמח באתלטיקו, קרוב להאריך את החוזה שלי פה"

16.5.2016 / 12:21

יישאר במדריד? כוכב אתלטיקו, שנהנה מעונה אישית פנטסטית והוליך את קבוצתו לגמר ליגת האלופות, התייחס לעתידו בראיון בצרפת: "אני שמח באתלטיקו, מקווה שנצליח לזכות באלופות"

one

אחרי עונה אישית נהדרת שלו, אנטואן גריזמן חלוצה הצרפתי של אתלטיקו מדריד הפך לאחד השחקנים הכי מבוקשים ביבשת ולבטח יקבל לא מעט הצעות בקיץ. אולם, פחות משבועיים לפני שקבוצתו תפגוש בגמר ליגת האלופות את ריאל מדריד, גריזמן התייחס לעתידו שלפחות על פי דבריו, צפוי להיות במדים של הקולצ'ונרוס.

"אני שמח באתלטיקו מדריד וקרוב להאריך את החוזה שלי כאן", כך אמר גריזמן בראיון לקאנאל פלוס הצרפתי. הצרפתי שלל גם אפשרות שיחבור לזידאן אצל היריבה העירונית: "זידאן לא פנה אליי, וגם אם יפנה אני אגיד לו שאני שמח באתלטיקו".

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד (מימין) מול מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. רויטרס
יישאר באתלטיקו? גריזמן/רויטרס

גריזמן התייחס לגמר האלופות ליורו המתקרב ואמר: "מקווה שנצליח לזכות ביורו וגם לזכות בגמר במילאנו וזה ישמח אותי באופן בלתי רגיל. זה הולך להיות גמר האלופות הראשון שלי ואני מקווה להניף את הגביע".

גריזמן, 25, הגיע לריאל סוסיאדד בגיל צעיר מאוד ואחרי שהצטיין בשורות הבאסקים הוא עבר לפני שנתיים לאתלטיקו מדריד, במדיה הוא פרץ עם 22 שערי ליגה בשתי העונות האחרונות. גריזמן כבש גם שבעה שערים בליגת האלופות והוסיף עוד שלושה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully