וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפחות לחיים רמון היה חשוב לשלם משכורות, ישנם עובדים שלא יכולים לשלם חשבונות"

העיכוב בתשלום המשכורות ממשיך לתסכל את אנשי הפועל תל אביב: "כבירי יודע לכתוב ולהתנסח בצורה מצוינת אבל מילים לחוד ומעשים לחוד". הקבוצה תצא לפגרה ארוכה, אחד השחקנים: "לא זוכר פגרה כזו, אפשר לעשות טיול אחרי צבא". מלבד ניקוליץ', כל הזרים צפויים לעזוב

one

אחת העונות המאכזבות של הפועל תל אביב בשנים האחרונות הגיעה לסיומה אמש (ראשון) עם ה-0:0 מול מכבי פתח תקוה. "תודה לאל שזה נגמר", אמר אחד השחקנים. "זה היה הרגיש כמו סיוט שלא נגמר. כולנו מקווים שהעונה הבאה תהיה הרבה יותר טובה". גם הקשר בן רייכרט ניסה לסכם את מה שעבר על האדומים העונה: "הייתה עונה לא קלה, לא רק עליי אלא לכולם. אני שמח מאוד שעמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו ונשארנו בליגה. באופן אישי, לא פתחתי טוב את העונה וזה השפיע עליי. אני מקווה שאעמוד בציפיות בעונה הבאה ושנראה הפועל תל אביב אחרת. צריך לשפר כאן הרבה דברים".

הדבר שעדיין הכי מטריד את שחקני הקבוצה ואת עובדי המועדון הוא עניין השכר. השחקנים סיכמו באמצע השבוע עם הבעלים אמיר כבירי כי את שכר חודש אפריל הם יקבלו בחמישה ביוני ושאת שלוש המשכורות הבאות שלהם יקבלו בארבעה תשלומים. כבירי הבטיח כי מאוגוסט הדברים יסתדרו ולא תהיה בעיה תזרימית של כספים במועדון. אולם בתוך המועדון ישנו מרמור גדול: "כבירי יודע לכתוב ולהתנסח בצורה מצוינת אבל מילים לחוד ומעשים לחוד", הגיב אחד הגורמים בהפועל תל אביב על הפוסט של הבעלים. "לפחות לחיים רמון הדבר שהיה הכי חשוב הוא לשלם משכורות. יש פה אנשים במועדון שאין להם כסף לשלם חשבונות בבית. זה מצב שלא יכול להיות במועדון כמו הפועל תל אביב".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בדרך למתיחת פנים. גוטמן/מגד גוזני

בהמשך לאותם דברים, נראה כי הקבוצה תעבור הקיץ מתיחת פנים נוספת ועל פי גורמים, לא מעט עובדים במועדון אמורים לקבל הודעה על סיום עבודתם. בנוסף, מספר בעלי תפקידים, חלקם בכירים, שוקלים את המשך דרכם. אגב, בין אותם עובדים ישנם כאלו שלא קיבלו שכר מעל לחודשיים. בהפועל תל אביב יש כאלו החוששים כי עובדים שיפוטרו יגישו תביעות נגד המועדון על הלנת שכר. יו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי, הזהיר השבוע את הקבוצה: "אם כל השכר לא ישולם לשחקנים, הפועל תל אביב לא תוכל לפתוח את העונה הבאה בליגה".

כמו כן, גם בקבוצה כבר מנסים לעשות תכניות מקצועיות לעונה הבאה. השחקנים שימשיכו במועדון יחזרו לאימונים בחמישה ביולי. המשמעות: אותם שחקנים יחזרו לאימונים אחרי כחודשיים של פגרה. המאמן אלי גוטמן כבר צייד את השחקנים בתכניות אימונים אישיות לקיץ ואחד מהם אמר על העניין: "לא זוכר כזו פגרה ארוכה. אפשר לעשות טיול אחרי צבא". אגב, גוטמן, שתכנן לשמש כמנג'ר בעונה הבאה, ויתר על האפשרות לצרף מאמן תחתיו והוא יהיה על הקווים גם בעונה הבאה.

כידוע מלבד נמניה ניקוליץ', כל הזרים צפויים לעזוב, ובמקומם גוטמן היה רוצה לצרף שחקנים מסרביה, קרואטיה והסביבה כשלשם הפועל תל אביב מכוונת כרגע. בגזרה המקומית, הקבוצה תנסה להחתים שחקנים ישראלים בעלויות סבירות כשכרגע יש ויכוח במועדון אם לנסות ולהחתים ליגיונר כדוגמת עומר דמארי בעלויות גבוהות. מצד אחד, האדומים רוצים לראות שחקן שיעזור מקצועית וגם יגרום לקהל לקנות מנויים, אך מאידך יש הטוענים שבמצב הכלכלי הנוכחי החתמת שחקן כזה תפגע בשחקנים שחלקם כבר התבקשו לקצץ בחוזיהם וכן בעובדי המועדון, שלא מקבלים שכר. חשוב לציין, כי גם אם יוחתם ליגיונר בעלות גבוהה יהיה זה בעזרת מימון חיצוני כפי שעשתה בעבר הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully