וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב מצפה שחסוס רואדה יתייצב לתחילת האימונים

16.5.2016 / 9:31

הבעלים ישוחח עם סוכנו של הבלם הספרדי, כדי שזה יתייצב לפני פתיחת העונה. הצדדים מאמינים כי הנושא פתיר. במועדון יציעו לאיינבינדר חוזה לשנתיים-שלוש. עדיין אין החלטה בנוגע לגבאי. הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים

one

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, מתחיל להתקדם בהכנות לעונה הבאה ולאחר שאתמול (ראשון) נודע כי נסגר מחנה אימונים עבור הקבוצה באוסטריה, מעוניין הבעלים, בניגוד לעונה הקודמת, לפתוח את האימונים בסגל איכותי יותר. בימים הקרובים אמור טביב לשוחח עם אבי נמני ולהבהיר לו כי הוא מממש את האופציה על חסוס רואדה ומצפה להגעתו לתחילת האימונים. שני הצדדים מאמינים כי הנושא פתיר וכי השחקן יגיע בתחילת יוני בחזרה לישראל. אם רואדה יחליט שלא לחזור, הוא יהיה חשוף לתביעה מצד המועדון וכן כל קבוצה שתקלוט אותו.

בנוגע לדן איינבינדר, המטרה היא להציע לשחקן חוזה לשנתיים או שלוש וכמו כן לראות אותו כקפטן בשנים הבאות. בבית"ר ירושלים התייחסו ללחץ של לא מעט שחקנים כתוצאה מאי הוודאות ואמרו: "יש שני צדדים לחוזה, מצד אחד זה לא נעים אבל מצד שני אם כולם חתמו על הסכמים שלטביב יש אופציה להאריך את החוזה עד ה-1 ביוני או עד ה-15 ביוני אז הם צריכים להמתין בסבלנות כי כך הוא עובד. טביב משדר שתהיה קבוצה חזקה בעונה הבאה, נקווה שזה באמת מה שיקרה".

שחקן מכבי תל אביב, עדן בן בסט, עם שחקן בית"ר ירושלים, אלעד גבאי. מגד גוזני
טרם התקבלה החלטה. גבאי/מגד גוזני

עדיין לא ברור מה תהיה ההחלטה לגבי עתידו של אלעד גבאי. בצוות המקצועי רוצים לראות את המגן ממשיך אך הדברים יהיו תלויים בהצעה הכספית שתוצע לו. במקביל, דושאן מאטוביץ' לא ימשיך ועל הפרק בשלב זה נמצא מגן שמאלי זר. יש לציין כי אורי מגבו עדיין לא קיבל החלטה אם הוא ממשיך במועדון היות והוא רוצה להיות מגן פותח בעונה הבאה. ארסניו ולפורט צפוי להמשיך ולקבל קרדיט גם במשחק הקרוב נגד הפועל רעננה כאשר במועדון משוכנעים כי מדובר בשחקן שעם ליטוש נכון יכול להתפתח ולהיות שחקן מוביל בעתיד. יחד עם זאת, עדיין לא התקבלה החלטה סופית לגבי השחקן והיא תתקבל רק לאחר המשחק נגד רעננה.

מרבית שחקני הקבוצה ערכו אירוע סיום עונה בביתו של בוריס קליימן. שחקן בקבוצה אמר על האירוע: "יש כאן מרקם נדיר של שחקנים, אם ישמרו עליו אז למרות הפלייאוף העליון השחור, אפשר לעשות דברים גדולים בעונה הבאה. הפלייאוף זה לא מדד, כל האווירה הייתה רעה ואיכשהו הורדנו הילוך אך יש כאן בסיס לעשות עונה גדולה יותר בשנה הבאה".

תובע ההתאחדות החליט הבוקר להעמיד לדין את בית"ר בגין התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל באר שבע, לאחר שבדוח השופט נכתב כי בדקה הראשונה נעשה שימוש ברימון עשן ביציע אוהדי הקבוצה. הדיון ייערך ביום רביעי בשעה 16:00.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully