וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נפרדה מפריצה. השבוע: פגישה בין לוזון לגולן

16.5.2016 / 9:05

החלוץ השבדי כבר קיבל הודעה שלא ימשיך, גם מונונגה מתנדנד. במועדון החליטו: טויטו, גביש, גורדנה, חוגי ויעקובוביץ' לא ימשיכו. המאמן הבהיר: רוצה להישאר. בקבוצה בונים על המקום השביעי

one

שחקני מכבי פתח תקוה יחזיקו הערב אצבעות להפועל חיפה במסע ההישרדות שלה בליגת העל. הסיבה: אם זו לא תפסיד לבני יהודה, הקבוצה של דני גולן תסיים במקום השביעי והשחקנים יקבלו מהנהלת הקבוצה מענק כספי לאחר שהקודם לא שולם להם למרות הזכיה בגביע הטוטו.

דני גולן מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ייפגש עם לוזון. דני גולן/מגד גוזני

דני גולן צפוי להיפגש עד סוף השבוע עם אבי לוזון. ההערכה היא שהמאמן ימשיך, אבל במועדון ממתינים לפגישה כדי לדעת סופית האם ישמש כמאמן בעונה הבאה. עד הפגישה בפתח תקוה לא מתכוונים לדבר עם מועמדים נוספים. שמו של אופיר חיים עלה במקרה שהצדדים לא ימשיכו. גם פרדי דוד הוזכר. במועדון אישרו את הידיעה לפיה הגישו הצעות רשמיות לחגי גולדנברג וגיא מלמד לקראת העונה הבאה אך הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. גולדנברג ממתין גם להצעות מחו"ל לאחר שנפגש בנושא הזה עם סוכן השחקנים דודו דהאן.

במועדון הודיעו לחלוץ ראדה פריצה, שיהיה בחודש הבא בן 36, כי הוא לא ימשיך בעונה הבאה. אייטור מונרוי צפוי להיות חלק מהקבוצה גם בעונה הבאה. גם הבלמים קסאבייה תומא ואליסון דוס סאנטוס אמורים להמשיך. במועדון מתלבטים לגבי ג'ו מונונגה ולא בטוח עדיין שיישאר. דודי טויטו, עודד גביש, רועי גורדנה, דור חוגי ויובל יעקובוביץ' שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה יעזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully