וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "עכשיו זה הזמן שמשחקים בשבילו כל העונה"

16.5.2016 / 8:45

אחרי הניצחון על חולון, גארד מכבי תל אביב מתכונן לפלייאוף: "המטרה היא קודם כל להתכונן לסדרה מול הרצליה. ההדחה מול אילת בשנה שעברה לא יושבת בראש שלנו"

one

מכבי תל אביב סיימה אמש (ראשון) את הליגה הסדירה עם ניצחון 82:92 מול הפועל חולון. איתי שגב נעדר מהסגל בשל פציעה בשריר הירך האחורי, אך גל מקל וסילבן לנדסברג הוליכו את הצהובים לניצחון. בקבוצה מדגישים בפני השחקנים כי יש להגיע בשיא האנרגיות והדריכות לקראת משחקי הפלייאוף.

טיילר רוצ'סטי שחקני מכבי תל אביב. מגד גוזני
סיימו את העונה הסדירה בסטייל. שחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

גל מקל סיכם: "אנחנו שמחים, בתקופה האחרונה אנחנו בקו עלייה ועכשיו מתחילים את הדבר האמיתי. זה נכון שאתמול יכולנו להרוג את המשחק שלוש פעמים לפחות ולא עשינו את זה אבל אני חושב שבפן המנטאלי הגענו למשחק הזה בצורה הנכונה כי זה לא פשוט לשחק משחק שלא משנה כלום, לא לנו ולא לחולון. כן התייחסנו אליו ברצינות הנכונה ובאנרגיות, פתחנו טוב את המשחק , זה משהו שאנחנו משפרים בשני משחקים האחרונים שאנחנו פותחים יותר טוב מפעמים קודמות. עכשיו, אין זמן לדבר, עכשיו זה הזמן שמשחקים בשבילו כל העונה ואני מקווה שהפוקוס יהיה שם".

על ההדחה בעונה שעברה מול אילת בשלב הפלייאוף הוסיף מקל: "אני ממש לא מרגיש את זה. אני לא חושב שזה גם יושב בראש של החבר'ה מהעונה שעברה. נתחיל להתכונן כשהמטרה היא קודם כל להתכונן לסדרה הקרובה מול הרצליה ומשם להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully