וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "אולי חלק מההחלטות העונה לא היו טובות"

16.5.2016 / 0:07

בנס ציונה כאבו אחרי ירידת הליגה, טל דן: "קשה לי על הקהל, אין לי הסבר". בקרית גת חגגו הישארות ומאיר טפירו אמר: "זה הישג ענק, מדהים. אני עוד לא יודע מה קורה איתי בעונה הבאה, אשב ואחשוב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

העונה הסדירה בליגת העל בכדורסל הגיעה הערב (ראשון) לסיומה, כאשר סדרות הפלייאוף נקבעו וכך גם היורדת לליגה הלאומית, עירוני נס ציונה, שהפסידה בבית 95:84 להפועל ירושלים ונשרה אחרי שלוש עונות בליגת העל.

מאמן נס ציונה, עופר ברקוביץ', אמר לאחר המשחק: "אני מאוכזב מאוד. היינו צריכים לעשות את העבודה במשחקים הקודמים, כשהיו לנו קרבות ראש בראש ולא עמדנו בזה. בנינו מועדון לתפארת, נס ציונה לא הייתה ידועה כעיר של כדורסל ועכשיו היא כן. זו אחת השנים הקשות שלי כמאמן, אכזבנו את הקהל המדהים שלנו, אבל עם כל הכאב, יש כאן מועדון חזק וארגון מצוין ונעשה כל מה שאפשר כדי לחזור. אולי חלק מההחלטות העונה לא היו טובות. הפסד כואב וירידה כואבת, אבל נאסוף את עצמנו".

טל דן הוסיף: "קשה לי, לא בשבילי אלא בשביל הקהל. זו עיר מדהימה וקבוצה מדהימה, אנשים פה נתנו הכול במשך שלוש שנים עבור המערכת. אני אוהב אותם ומצטער על זה. גדלתי פה, התחברתי לאנשים בצורה רגשית וזה לא קרה לי בשום מקום בקריירה. חבל לי שירדנו ליגה ואכזבנו את הקהל והצוות. זה היה בידיים שלנו, אין לי הסבר למה לא לקחנו את זה. לא הצלחנו, לא בשבוע שעבר ולא היום. האמנו עד לרגע האחרון, אבל לא הגיע לנו. לא יודע מה יהיה בקיץ, נשב ונראה מה קורה. אני בטוח שהקבוצה תעשה הכול כדי לחזור לליגת העל".

הספסל של נס ציונה בהלם/ברני ארדוב

מי שניצלה, למרות הפסד ביתי בהארכה 85:82 לראשון לציון, היא מכבי קרית גת. המאמן נתי כהן אמר: "יש שמחה גדולה להישאר נגד כל הסיכויים. רק אנחנו יודעים כמה עברנו בשנה הארוכה הזו. זו הקלה, כי לא קל להיות אחראי. זו הרגשה טובה לעמוד במשימה, אני מרגיש שהפכתי למאמן טוב יותר תוך כדי תנועה".

מאיר טפירו הוותיק סיכם: "שמח מאוד שנשארנו, זה הישג ענק, מדהים. מקווה שהקהל ילווה אותנו בשנים הבאות. זה לא היה כתם על הקריירה שלי אם היינו יורדים, כי זו קריירה ארוכה, אבל היו כאן קשיים שלא התמודדתי איתם בקריירה. יש הרבה רגשות ומחשבות ביום כזה. אני עוד לא יודע מה קורה איתי בעונה הבאה, אשב עם עצמי ואחשוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: נס ציונה הפסידה 95:84 להפועל ירושלים וירדה ללאומית

לכתבה המלאה
חגיגה בקרית גת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully