וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "כולם יודעים מה המשמעות של הפועל תל אביב בשבילי"

אחרי ה-0:0 החלש מול מכבי פתח תקוה והפרידה המרגשת מבלומפילד, מאמן האדומים סיכם את העונה המאכזבת עם מבט לעתיד: "הראש שלי כאן, לא יודע אם תהיה מהפכה". כבירי: "העונה הזו עברה כמו נצח"

one
אוהדי הפועל תל אביב. יותם רונן
לפחות הם נתנו הצגה. אוהדי הפועל תל אביב/יותם רונן

הפועל תל אביב נפרדה היום (ראשון) מאצטדיון בלומפילד עם 0:0 דל מצבים מול מכבי פתח תקוה במסגרת מחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון. אלי גוטמן יכול להתנחם בכך שהוא סיים את הפלייאוף התחתון ללא הפסד, אבל מדובר בדירוג הנמוך ביותר של האדומים מאז 2004/05. היכולת הייתה פושרת ומלבד העידוד הנהדר מהיציעים היה קשה להתרגש מהיכולת.

אורחים מיוחדים שהגיעו אל המפגש באצטדיון היפואי היה הארי בלומפילד בליווי שני בניו, ג'יימס ואנדרו. הארי הוא בנו של ברנרד בלומפילד ואחיינו של לואיס בלומפילד, אשר העניקו תרומה משמעותית להקמתו של האצטדיון בשנות ה-60, מהלך שהוביל לבחירת שמו.

מיד עם שריקת הסיום, בעלי הקבוצה אמיר כבירי, סיכם את תחושתיו דרך חשבון הפייסבוק בפוסט מהונג קונג: "זהו, נגמרה העונה. לא תתפלאו לשמוע שזה הרגיש לי כמו נצח, אני בטוח שגם לכם. אנחנו יוצאים לפגרה מנוסים יותר, חכמים יותר, וממוקדים הרבה יותר. זה הזמן שלנו לעבוד קשה ולבנות קבוצה שתספק תוצאות הרבה יותר טובות, ואני בטוח שזה מה שיקרה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לכל האוהדים שהיו אתנו השנה. העידוד והתמיכה בכל משחק, למרות האכזבה, נתנו ועדיין נותנים עוצמות לצוות המקצועי, לשחקנים ולי באופן אישי. התמיכה שלכם העונה נתנה לי כוח ברגעים הקשים, ואני מאמין שביחד נחזיר את המועדון למקומו הראוי".

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"יוצאים לפגרה מנוסים יותר". כבירי אופטימי/ברני ארדוב

אלי גוטמן אמר בסיום: "אני חושב שזו אמירה כוללנית מדי לומר כי המשחק הזה מסמן את העונה של הפועל תל אביב. עברנו עונה מאוד קשה, אני בחיים לא האמנתי שאני אהיה במצב הזה. סיימנו את הפלייאוף התחתון ללא הפסד, עם ניצחונות מאוד משמעותיים והבטחנו את הליגה לפני הסוף. עברנו משחק הפכפך ומגיע כל הכבוד לקהל על התמיכה. אני לא יודע אם הקבוצה תשנה את פנייה, ברגע שאני חתמתי על חוזה וכולם יודעים מה המשמעות של המועדון בבשבילי. הראש שלי כאן. אני לא יודע אם תהיה מהפכה. אני מכיר הרבה אנשים שקפצו מעל הפופיק והיום הם נמצאים במקום שהם לא רוצים להיות בו. אני מכיר אנשים שאומרים אמת לעצמם, בהתאם ליכולות שלהם, ובסופו של דבר הם מגיעים".

העונה הבאה: "אני חושב שזה יהיה ממש לא רציני לדבר על פלייאוף עליון או תחתון. הפועל תל אביב נמצאת בנקודה מאוד משמעותית, היא צריכה לשנס מותניים, להבריא את הקבוצה מבחינה כלכלית. אמיר כבירי, שהוא איש טוב, ואנשיו עושים ימים כלילות כדי שהמועדון הזה יתייצב מבחינה כלכלית. ברגע שזה יקרה, אין מה לדאוג".

הפרידה מבלומפילד: "עברתי ימים יפים כאן בקדנציה הזו ובקדנציה הקודמת. בלומפילד זה אחד האצטדיונים שהכי כיף לשחק בו כדורגל".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב (מימין) עם עוזרו וואליד באדיר. יותם רונן
יישאר? גוטמן ובאדיר./יותם רונן

אחד השחקנים המאכזבים ביותר של העונה בליגת העל, בן רייכרט, לא ברח מאחריות: "ברור שמצפים ממני ליותר. זה מועדון גדול מאוד עם עבר מפואר. העונה לא הצליחה לנו, הצלחנו להשאיר את הקבוצה בליגה. אני לעניינים בעונה הבאה, יש לי חוזה ואני מתעסק בזה. אני רוצה להחזיר את המועדון אל קדמת הבמה".

החיים תחת תג המחיר: "הייתה לי עונה קשה ללא ספק. אני שם את העונה הזו מאחוריי ומקווה להגיע לעונה הבאה כמו חדש, זו המטרה שלי".

הפרידה מבלומפילד: "זה מרגש מאוד. הקהל נתן הצגה היום, בלומפילד זה הבית".

אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב. יותם רונן
פרידה מאכזבת ביפו. הרוש בבלומפילד./יותם רונן

בצד השני, דני גולן, שהגיע באמצע העונה והצליח להשאיר את המלאבסים בליגה, סיפר בסיום: "הייתה חסרה לנו יכולת אישית מול השער. אני מחמיא לקבוצה הזו על פלייאוף תחתון פנטסטי. אנחנו קבוצה מאוד איכותית ואני רוצה להודות לכולם. כל אחד מביא את האישיות והאופי שלו. לקח לי מעט זמן להשתלט על העניינים תוך כדי תנועה, אני חושב שמבחן התוצאה הוא פנטסטי".

העונה הבאה: "אני לא חי בציפיות, אני אדם מעשי ואני לא מודאג. אם ירצו אותי כאן, אז אני אאמן כאן. אני רוצה להישאר בליגת העל והאפשרות הראשונה שלי היא לאמן את מכבי פתח תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully