וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מחירי המנוי המלא ליורוליג יעלו ב-10-15 אחוז

15.5.2016 / 14:43

חרף המחאה, הודיעו הצהובים על שתי אופציות: מסלול רגיל שיכלול 12 משחקים ומחירו יישאר זהה, ומסלול מלא, שיכלול 15 משחקים, ומחירו יעלה בהתאם לשערים. מנוי הנוער יישאר כשם שהיה

צילום מסך

בווידאו: משדר מיוחד באולפן וואלה! לקראת גמר היורוליג

מכבי תל אביב נפגשה היום (ראשון) עם נציגי האוהדים והודיעה רשמית על מחירי המנויים לעונת 2016/2017. במועדון מודעים היטב למחאת האוהדים שזעמו על העלאת המחירים, ובעוד שציינו כי מספר המשחקים ביורוליג יגדל בעונה הבאה, הציעו כפשרה שני מסלולים שונים למנויים. מיי שירצה לשמור על מחיר המנוי הקיים, ולא לשלם מעבר לו, ירכוש מנוי אשר לא כולל שלושה משחקי בית בעונה הרגילה ביורוליג, מול פנאתינייקוס, הכוכב האדום בלגרד וקוצ'ה לבורל ויטוריה.

בקבוצה הדגישו כי "היורוליג תעבור הקיץ מהפכה גדולה והיסטורית, והחל מהעונה הבאה תשוחק כליגה לכל דבר – 16 הקבוצות הטובות והבכירות באירופה ייפגשו כולן זו מול זו, בבית ובחוץ, כלומר 30 מחזורי ליגה. "מי שרוצה להמשיך להיות מנוי של כל המשחקים, מקבל זאת בתוספת תשלום הוגנת בתמורה למספר המשחקים המובטחים. תוספת המחיר היא 10-15 אחוז (תלוי בשערים)", נמסר ממכבי תל אביב. "מי שאינו יכול או אינו מעוניין לשלם יותר מבעבר, יקבל עבור מחיר זהה לעונה האחרונה 12 משחקי יורוליג - הכמות הרגילה מהעונות האחרונות, והפעם המשחקים אף אטרקטיביים יותר כי משחקות רק 16 הגדולות ולא 24 כמו פעם. מכבי בחרה מראש בשלושת המשחקים שלא ייכללו במינוי המקוצר מסיבות טכניות, אך יש לציין שעשתה זאת בצורה הוגנת ולא הורידה את המשחקים מול הקבוצות הגדולות ביותר (צסק"א, ריאל, ברצלונה, פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס)".

כמו כן, הבהירו במועדון כי מינויי ילד/נוער/חייל יכללו את כל 15 משחקי היורוליג ללא תוספת תשלום, וכי משחקי ההצלבה (אם הקבוצה תעפיל אליהם), ייכללו גם הם במנוי.

ארגון האוהדים "גייט 11" ייפגש היום ויחליטו על תגובתו למחירים החדשים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

שני המסלולים המוצעים

מסלול א' – המינוי המשולב הרגיל

כולל 12 משחקי בית מובטחים ביורוליג ואת משחקי ההצלבה ביורוליג, וכן את כל משחקי הבית בליגה הישראלית בעונה הרגילה ובפלייאוף (למעט פיינל פור). מחיר המינוי במסלול זה יישאר זהה אך לא כולל שלושה משחקי בית בעונה הרגילה ביורוליג.

מסלול ב' – המינוי המשולב המלא

כולל את כל 15 משחקי הבית המובטחים ביורוליג ואת משחקי ההצלבה ביורוליג (מותנה בהעפלה להצלבה), וכן את כל משחקי הבית בליגה הישראלית בעונה הרגילה ובפלייאוף (למעט פיינל פור).

תוספת המחיר למינוי זה :

מאחורי הסל עליון (שערים 5,6,11,12 ביציע) – 200 שקל

אלכסון עליון (שערים 1,4,7,10 ביציע) – 350 שקל

מרכז עליון (שערים 2,3,8,9 ביציע) – 450 שקל

מאחורי הסל תחתון (שערים 5,6,11,12 באולם) – 450 שקל

אלכסון תחתון (שערים 1,4,7,10 באולם) – 650 שקל

מרכז תחתון (שערים 2,3,8,9 באולם) – 1,350 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully