וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו שוחח עם בכיר במועדון. סטויקוביץ' יעזוב את חיפה?

15.5.2016 / 9:43

בעקבות ההעפלה לליגה האירופית, בכרמל יקדימו את ההכנות לעונה הבאה. לוי לוחץ להשאיר את בניון, במועדון עדיין טוענים שהוא עשוי להמשיך. הסרבי מחזיק בחוזה חדש וגבוה, אך גם הוא מתנדנד

ברני ארדוב

בווידאו: משדר בעקבות הדרמות של יום שבת

עד לפני שלושה חודשים זה היה נראה מופרך, אבל מכבי חיפה הבטיחה אתמול (שבת) מקום בליגה האירופית בעונה הבאה עם 1:2 על הפועל באר שבע, ואם תזכה בגביע המדינה תוכל גם להיות הנציגה הישראלית הבכירה בו. הניצחון אתמול העלה את הסיכויים של חיפה לסיים את העונה לא רק עם תואר, אלא גם במקום השלישי, אם ינצחו במחזור הסיום את מכבי תל אביב, ובית"ר ירושלים לא תנצח את הפועל רעננה.

"יכול להיות נחמד אם נסיים במקום השלישי וניקח גביע, אבל מה שחשוב זה שאנחנו באירופה", אמרו אתמול בכרמל. יוסי בניון נופף אתמול לשלום לעבר אוהדי מכבי חיפה, זאת לאחר שלאחרונה רמז כי לא ימשיך במועדון. למרות זאת, במועדון מעריכים שימשיך לאחר פגישה נוספת שתתקיים עם יעקב שחר. השניים שוחחו לפני מספר ימים אך עדיין לא נסגר דבר. לגבי אלירן עטר, כפי שכבר פרסמנו בחיפה שוקלים מחדש את המשך דרכו במועדון, זאת ללא קשר למספרים הטובים שלו העונה, ובית"ר ירושלים כבר גילתה עניין בשחקן.

אייל משומר חוגג את השער הדרמטי/ברני ארדוב

טור כריסטיאן קרלסן ינחת בישראל בתחילת חודש יוני וייפג שעם רוני לוי בנוגע לרכש. בחיפה רוצים לצרף מגן שמאלי נוסף לסאן מנחם וזאת משום שטאלב טואטחה צפוי לעזוב. שמו של שמואל שיימן עלה, אבל ייתכן גם שיחתימו מגן שמאלי זר. ניקיטה רוקביציה ורועי קהת ברשימות. לגבי מאור בוזגלו, אתמול פרסמנו כי בהפועל באר שבע חושדים שנערכה שיחה עם משפחתו של השחקן. מבירור הבוקר עולה כי יעקב בוזגלו שוחח עם בכיר במכבי חיפה ששאל לגבי עתידו. בחיפה טוענים כי בוזגלו לא פוסל אפשרות לעבור לכרמל, אך לא שוחחו עם השחקן עצמו. במידה ובוזגלו יעזוב את הפועל באר שבע, האפשרות שיגיע לכרמל בהחלט ריאלית, אם כי באר שבע תדרוש פיצוי עבורו. "כרגע הראש שלנו בגמר, אבל ברור שנעשה כמה מהלכים מאחורי הקלעים", אישרו אתמול בחיפה. "אנחנו בליגה האירופית עכשיו. ההכנות העונה יתחילו מאוד מוקדם". לולדימיר סטויקוביץ' יש חוזה גבוה במכבי חיפה, ובסוף השבוע, עוד לפני המשחק, עלתה אפשרות במועדון שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. במועדון מודעים לירידה ביכולת של הסרבי לאחרונה ולמרות שהוא חתם על חוזה חדש ייתכן שיעזוב אם תתקבל הצעה עבורו.

אייל משומר יישאר בעונה הבאה, כשעדיין לא ידוע מה יעלה בגורלו של אוראל דגני. "תמיד ידעתי להתעלם מקריאות מבחוץ, מכל מיני ביקורות. הקריאות הם מכיוון קומץ קטן, אני מתייחס לרוב, לאלה שאני פוגש ברחוב", אמר משומר. "הקבוצה שלנו עברה שינוי גדול בתקופה האחרונה. זאת הדרך שאנחנו צריכים לשחק בה. זה מועדון גדול, עם מסורת, לא יכול להיות מצב שבו לא נשחק באירופה". משומר הוסיף: "כשהייתי פצוע דגני שיחק ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. השינוי נבע מזה ששחקנים הפנימו שצריך לעזור אחד לשני וזה מה שקורה במשחקים האחרונים". לקראת מכבי תל אביב אמר המגן: "מדובר בשני משחקים מאוד חשובים עבורינו. אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה שלנו וחשוב שנבוא במלוא הרצינות. הליגה זה משחק שישליך על הגביע".

חיפה תחסר בשבוע הבא את יוסי בניון ויחד איתו ייעדרו מול מכבי תל אביב ולדימיר סטויקוביץ', מארק ואליינטה, לודוביק אוברניאק ונטע לביא. אוהד לויטה, אעיד חבשי, קובי מויאל ואופיר קריאף בתמונת ההרכב למשחק הזה, כשעדיין לא ברור האם לוי יבחר לסכן את אלירן עטר וטאלב טואטחה שעדיין לא כשירים במאת האחוזים. איסמעיל ריאן צפוי להיות כשיר למשחק.

רועי ריינשרייבר ישפוט בגמר הגביע בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה. עוזרי השופט יהיו דני קרסיקוב וניסן דוידי הבינלאומיים, שופטי הרחבה הם הבינלאומיים איתן שמואלביץ' וארז פפיר והשופט הרביעי יהיה לירן וקסברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully