וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: ביקורת על ספסול ברדה. נבדקת אפשרות למחנה אימונים באשדוד

15.5.2016 / 13:40

שחקני באר שבע תוקפים את השופטים ומבקרים את ההחלטה לא לפתוח שוב עם הקפטן: "בכר קרא לו נסיך, שחקן בלי אגו. איפה התודה על מה שעשה?". בקבוצה מנסים לנתק את הקבוצה מהלחץ

ברני ארדוב

בווידאו: משדר בעקבות הדרמות של יום שבת

בהפועל באר שבע תכננו לחגוג אתמול (שבת) אליפות היסטורית אחרי 40 שנה, אך ייאלצו להמתין עוד קצת לפני שיידעו סופית האם הקבוצה תזכה בה. ההפסד 2:1 למכבי חיפה הוביל ללא מעט לחץ במועדון. שחקנים תקפו את השופטים. מאור מליקסון, ג'ון אוגו ואליניב ברדה ניגשו לשופטים ויחד עם שחקנים נוספים העירו להם בטענה שלא נשלף צהוב שני לסאן מנחם אחרי עבירה על מאור מליקסון וטענו כי לפני השער השני בוצעה עבירה על מתן אוחיון. במועדון ביטלו את הטענות ואמרו: "אסור להתרכז עכשיו במה השופטים עשו. גם אם הם טעו, יש לנו משחק היסטורי על הראש. אסור לאבד לרגע אחד את הריכוז. על כל טעות אפשר לשלם בעונה שלמה". לאור כל המשחק נראו השחקנים עצבניים, על כר הדשא ומחוצה לו. שחקנים סיפרו כי אנתוני וואקמה נראה כעוס במחצית אחרי תקרית עם דקל קינן ואוגו זעם בסיום.

"חייבים להוריד את כולם לקרקע. יש לנו סיכוי גבוה לזכות באליפות, צריך להרגיע את כל המערכת ועכשיו", אמר אתמול גורם בצוות המקצועי. ראוי לציין כי לצד הלחץ הזה, שחקני הקבוצה ציינו בפנינו כי הם מרגישים שהקבוצה תזכה באליפות לאחר המשחק מול סכנין. "נחגוג אותה איפה שהכי רצינו, בטרנר", הוסיף אחד מהם. מי שקיבל מחמאות על יכולתו הוא שוב השוער דודו גורש. מנגד, ביקורת נשמעה על אופיר דוידזאדה, על חלקו בשער השני.

אגב, בעקבות הלחץ בקבוצה, במועדון החליטו להוציא את השחקנים לאימונים מחוץ לעיר, ונבדקת אפשרות למחנה אימונים באשדוד, שיכלול שלושה ימים בהם ארבעה אימונים.

אייל משומר חוגג את השער הדרמטי/ברני ארדוב

לצד מחמאות שנכתבו על בכר בשבועות האחרונים, בקרב השחקנים נשמעה ביקורת מסוימת על המאמן, שהחליט שוב לא לפתוח עם אליניב ברדה. "הוא קרא לו נסיך, אמר שהוא שחקן בלי אגו. אז איפה התודה שלו על מה שאליניב עשה בשבילו? הוא לא מבין את החשיבות שלו במגרש?", אמר אחד מהם. מאור בוזגלו שיצא עצבני בסיום לאחר שלא שותף עשוי לעזוב את הקבוצה בעונה הבאה. לטענת גורמים במועדון, לאחרונה נוצר קשר עם מכבי חיפה בניסיון לבדוק האם ישנה אפשרות שהשחקן יחזור לכרמל בעונה הבאה. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, התראיין לאחרונה בוואלה ספורט וביקר את בכר ואת הפועל באר שבע על ההתנהלות שלהם כלפי בנו.

במועדון מעריכים כי המתיחות בין הצדדים עשויה להוביל לפרידה, בין היתר בעקבות אותו ראיון שהבהיר להם כי לא בטוח שהשחקן ימשיך. "בוזגלו לא צריך להיות מרוצה", ענה אתמול בכר כשנשאל לגבי העובדה שהשחקן כעוס לאחרונה והוסיף: "הוא היה אמור להיכנס אבל ביטון נפצע. בשבוע הבא תהיה לו הזדמנות להוכיח". שחקן נוסף שלא אהב את ההחלטה להוריד אותו לספסל אחרי הטעות שביצע היה מהראן ראדי. בכר אמר על כך: "ראדי שחקן שלקח אליפויות, אבל שחקנים טועים. אי אפשר להאשים בדיעבד. הוא בורג מאוד משמעותי. טעויות הם חלק מהמשחק. נקווה לא לעשות טעויות בשבוע הבא".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סופג אש. בכר/ברני ארדוב

במועדון יעבדו השבוע על הצד המנטלי במטרה לגרום לשחקנים להאמין שהאליפות בכיס שלהם. בשבועות האחרונים, באסיפות שקיים בכר עם השחקנים לפני משחקי הליגה, המאמן חזר שוב ושוב על משפט קבוע: "אתם הולכים להתפוצץ היום" ו"המשחק בכיס שלנו". אחד השחקנים אמר על כך: "כשהוא עשה את זה לפני סכנין, רעננה ובית"ר זה עבד. היום פחות". אגב, בן ביטון הפצוע בספק למשחק, כשמתן אוחיון כבר בכוננות.

בכר התייחס ללחץ שיש בקבוצה לקראת המשחק הקרוב: "במשחק הזה נפלנו יותר בגישה. רצינו להפיק לקחים מהגביע ולצערי לא עשינו את זה. חיפה באה אגרסיבית. נפלנו בגישה וגם ברכות שלנו. חשבנו שתיקו היא תוצאה לא רעה וזה פגע בנו כי הלכנו לשם וספגנו. יש לנו שבוע להרגיע את המערכת. יהיו לחצים. ברור שיהיו גם משקולות. אבל זה קרה גם מול בית"ר וניצחנו. יש לחצים גדולים ואנחנו לא בורחים מזה. עכשיו צריך לחבק את השחקנים. הם עשו עונה אדירה למרות ההפסד. מקצועית, אנחנו קבוצה טובה מאוד. התפקיד יהיה לפקס את כולם. התקשורת תלחיץ אותנו ובצדק. נצטרך להתעלם מהכל". על סכנין אמר: "אף אחד לא ייתן לנו מתנות. המסר שלי לקהל הוא שנבוא, ננצח וניקח את האליפות".

לאחרונה פרסמנו כי אביתר אילוז צפוי לשחק מול בני סכנין במחזור האחרון אם הקבוצה תבטיח אליפות מול מכבי חיפה. כעת אילוז לא יהיה בסגל ובמועדון עלה רעיון לאפשר לו לשחק באחד ממשחקי טרום העונה או באחד המשחקים בעונה הבאה. "הוא שחקן עבר חשוב וצריך להיפרד ממנו כמו שצריך, אבל לא מתעסקים בזה עכשיו. כל הראש במשחק האליפות", אמרו במועדון.

(עדכון ראשון: 7:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully