וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אף אחד לא רוצה כתם לכל הקריירה, לא רוצים להיות בית שאן 2"

15.5.2016 / 7:15

סכנין עשויה לעלות בהרכב משני מול באר שבע, כולל רן קדוש, שמנע אליפות ממכבי חיפה בנסיבות דומות ב-2010. הקבוצה נענשה בעונש רדיוס וקנס של 15 אלף שקל, מוגרבי ואזולאי קיבלו הצעות נמוכות ממה שהרוויחו העונה

ברני ארדוב

בווידאו: משדר בעקבות הדרמות של יום שבת

בבני סכנין התאכזבו מאוד מהתיקו 1:1 אמש (שבת) מול הפועל רעננה, שסיים מעשית את העונה של הקבוצה וקבע היא לא תשחק באירופה בוודאות בעונה הבאה. בקבוצה לא אהבו את הדיבורים על כך שסכנין תעדיף שבאר שבע תזכה באליפות ותפסיד לה במזיד במחזור האחרון של העונה, על רקע המתיחות הגואה עם מכבי תל אביב. "כולם יודעים שהעיניים של כולם יהיו על המשחק שלנו מול באר שבע", אמר שחקן בסכנין. "אף אחד לא רוצה שיהיה לו כתם על הקריירה. כולם מבינים את המשמעות של לא להילחם במשחק. אף אחד לא רוצה להיזכר כבית שאן 2".

שחקן אחר המשיך את הקו ואמר: "ברור שבמשחק שאין לך על מה לשחק אתה מגיע פחות דרוך, אבל כולם מבינים שהמשחק הזה יהיה עם שבעים עיניים עלינו וכולם רוצים להיזכר כספורטאים".

למרות שבצוות המקצועי טרם עסקו בכך, השחקנים מאמינים שייתכן משחקני הספסל יקבלו הזדמנות מול באר שבע. יובל אבידור שלא שיחק אתמול ורן קדוש שיושב על הספסל כבר תקופה ארוכה עשויים לקבל קרדיט במשחק האחרון של העונה. קדוש, יש לציין, פתח בהרכב בני יהודה בנסיבות דומות מול מכבי חיפה במחזור האחרון של עונת 2009/2010, רשם כמה הצלות גדולות ואפשר להפועל תל אביב לזכות בתואר בפוטו-פיניש. "זה לא שבסכנין יש כוכבים ואלו של הספסל נחותים בהרבה", אמר גורם בסכנין. "צריך להבין שאולי דווקא שחקני ספסל ירצו יותר להוכיח. ואולי רן קדוש אם ישחק ימנע מקבוצה פעם שנייה בהיסטוריה אליפות במחזור האחרון".

היו"ר מוחמד אבו יונס אמר במשדר וואלה! ספורט: "ניתן את המקסימום. היו דברים מעולם, במשחק הקודם בבאר שבע היינו קרובים. נבוא לשחק כדורגל, הכל פתוח, נתנהג כספורטאים. אנחנו לא רוצים את הכסף של גולדהאר ולא של אף אחד. יכול להיות שננצח או נוציא תיקו, נבוא לשחק משוחרר, וזה יכול לעזור לנו. באר שבע תבוא לחוצה ואנחנו לא. כל תוצאה יכולה ליפול במשחק הזה".

איציק כהן שחקן בני סכנין (אמצע) עם רן קדוש. יוסי ציפקיס
שוב יכריע את גורל האליפות? רן קדוש, במרכז/יוסי ציפקיס

בקבוצה החלו לקראת סוף השבוע שעבר את ההכנות לעונה הבאה. ראשי המועדון יישבו לקראת סוף השבוע עם שניים מגיבורי העונה שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי, אלא שלהפתעת רבים השניים קיבלו הצעות כספיות נמוכות יותר ממה שהרוויחו העונה. מוגרבי, שמבוקש אצל כמה קבוצות באירופה וגם הוזכר כמועמד לקבוצות גדולות בישראל, ציפה לקבל שדרוג מסכנין כדי להישאר בקבוצה אך שמע בפגישה לתדהמת רבים במועדון שמציעים לו חוזה נמוך משמעותית ממה שהרוויח העונה.

אצל אזולאי המצב מורכב יותר. החלוץ שהושאל מהפועל תל אביב קיבל את מירב המשכורת מהפועל תל אביב ולא מסכנין. ההצעה שקיבל מסכנין גבוהה ממה שהמועדון הוציא על משכורתו העונה, אך נמוך ממה שמרוויח העונה בסך הכל. שני השחקנים הבהירו שבמצב הנוכחי הם לא יישארו בקבוצה. בקבוצה צפויים להציע חוזה חדש גם ליובל אבידור, איציק כהן וחאלד חלאיילה.

בצוות המקצועי עדיין לא קיבלו הודעה מההנהלה או מיוסי אבוקסיס אם ימשיכו. מאמן הכושר חואן קרלוס, מאמן השוערים אלי בכר ועוזר המאמן עודד קוטר עדיין לא יודעים דבר לגבי עתידם בקבוצה. גורמים במועדון טוענים שייתכן שמאמן השוערים של הפועל רעננה עמי גניש יגיע לקבוצה בעונה הבאה.

הקבוצה ספגה היום עונש רדיוס ונקנסה ב-15 אלף שקלים אחרי שהיא הורשעה בבסעיף של התפרעות אוהדים. סכנין עמדה לדין בגלל האבוקות שהדליקו אוהדיה במשחק הגביע נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully