וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "עשינו קאמבק נפלא". מכבי חיפה עשויה לפנות לבוזגלו

15.5.2016 / 0:59

מאמן הירוקים מרוצה: "אחרי פתיחת העונה הנוראית, גם הגענו לפלייאוף וגם לגמר הגביע. אם נזכה בגביע, זו עונה נהדרת". הקשר על הכוונת, בסביבתו לא פוסלים אפשרות שיעזוב את באר שבע

one

בווידאו: תקציר ה-1:2 הדרמטי של מכבי חיפה על הפועל באר שבע

מכבי חיפה הבטיחה הערב (שבת) את חזרתה לאירופה בעונה הבאה, כשניצחה 1:2 את הפועל באר שבע בזכות שער דרמטי של אייל משומר בתוספת הזמן. הירוקים יסיימו לפחות במקום הרביעי, אבל בזכות ניצחון הליגה הרביעי ברציפות, שדחה לבאר שבע את חגיגות האליפות, יש להם סיכוי גם למקום השלישי.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (אמצע) מול טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יסגור מעגל? מאור בוזגלו מול מכבי חיפה/ברני ארדוב

עוד לפני המשחק בין הקבוצת, לוואלה! ספורט נודע כי אם מאור בוזגלו לא ימשיך בבירת הנגב, מכבי חיפה עשויה לפנות אליו. גורמים בבאר שבע חושדים כי לאחרונה נעשתה שיחה בעניין, ומנגד גורמים במכבי חיפה אישרו כי בסביבת השחקן מעוניינים בחזרתו לכרמל בעונה הבאה, כעשור אחרי שעלה מהנוער לקבוצת הבוגרים הירוקה ולא מצא מקום בסגל של רוני לוי. בוזגלו איבד לאחרונה את מקומו בהרכב של ברק בכר והערב כלל לא שותף. יש לציין כי ללא קשר לכך, בחיפה שוקלים את עתידו של אלירן עטר.

רוני לוי אמר לאחר המשחק: "מגיעות מחמאות לשחקנים. היה חשוב לנו להגיע לאירופה אחרי הרבה מאוד שנים. אחרי פתיחת העונה הנוראית שלנו, הקאמבק שעשינו הוא נפלא - גם להגיע לפלייאוף, גם לגמר גביע. זו עונה טובה מאוד מבחינתנו, ואם נזכה בגביע היא תהיה נהדרת. באר שבע קבוצה מדהימה, אנחנו צד נייטראלי בכל העניין הזה ועושים את שלנו. מחזור הסיום? אנחנו ספורטאים, כל הזמן רוצים לעשות את הטוב ביותר שלנו. גם המחליפים. נעשה את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully