וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס לקראת באר שבע: "כולם יסתכלו עלינו, יש פייר פליי"

14.5.2016 / 22:35

מאמן בני סכנין התעקש שקבוצתו לא תפתח רגליים בשבוע הבא, על אף שכבר לא יהיה לה על מה לשחק: "לא נבוא לשחק בשביל עצמנו, וזה לא ענייני מי תיקח אליפות". ומה היה לאחמד טיבי להגיד?

one
יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. קובי אליהו
הכל יהיה כשר. אבוקסיס/קובי אליהו

בני סכנין איבדה הערב (שבת) סיכוי להגיע למקום הרביעי המוביל לליגה האירופית לאחר שסיימה ב-1:1 ביתי עם הפועל רעננה. יובל שבתאי כבש ראשון (3), פיראס מוגרבי השווה מהנקודה הלבנה (49), ובשבוע הבא תצא קבוצתו של יוסי אבוקסיס לבאר שבע, למשחק חסר-חשיבות עבורה, שעלול לקלקל את חלומות האליפות של הקבוצה מבירת הנגב.

יוסי אבוקסיס התעקש שקבוצתו לא תפתח רגליים במחזור הבא: "אני לא מתעסק בקבוצות אחרות. נבוא לשחק בשביל עצמנו ולא ענייני בכלל מי תיקח אליפות. ברור שקשה להביא שחקנים לרמת טירוף כשהם יודעים מה המיקום הסופי אבל אני חושב שזה הצ'אנס של שחקנים לבלוט. רן קדוש עושה קריירה כבר כמה שנים ממשחק האליפות של הפועל תל אביב ואני מן הסתם זוכר את זה טוב. עניין בטבלה אולי כבר אין לנו אבל יש כאן כבוד ויש פייר פליי. ברור לי שעיני כולם יהיו נשואות אלינו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "כמובן שיש אצלנו אכזבה שאיבדנו את הסיכוי לאירופה. אני לא יכול לומר על עונה כזאת אכזבה אבל יכולנו לקחת בשני משחקי הבית האחרונים יותר נקודות. אם היית אומר לי כשהגעתי לפה שנסיים במקום החמישי הייתי חושב שזה חלום. בסך הכל אני מאוד גאה בשחקנים והייתה לנו עונה נפלאה".

אחמד טיבי לא שכח את התבטאויותיו של ערן זהבי אחרי המשחק מול בני סכנין, וצייץ בסיום: "נדמה לי שזהבי היום יותר מתמיד מתחרט או אמור להתחרט על המשפט האומלל על סכנין ורמאללה". לאחר מכן צייץ חבר הכנסת: "ולמרות חוסר הספורטיביות של מכבי בסמי עופר ודברי הבלע, סכנין תשחק ספורטיבי ותבוא להשיג כמה שיותר נקודות".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס אמר: "בעיני ממש לא הייתה אווירת סוף עונה. היה משחק קשה מאוד ועשינו הכל כדי לצאת עם נקודות מפה. המשחק התפתח לטובתנו למרות שסכנין החזיקה יותר בכדור והגיעה למצבים טובים. בהתחשב בזה שלקראת הסוף סכנין הגיעה ללא מעט מצבים, אני יכול לחיות בשלום עם הנקודה הזאת. השחקנים מוכיחים את עצמם עם יכולת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully