וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע תקפו את השופטים, ברק בכר: "זה כבר היה בידיים שלנו"

14.5.2016 / 21:45

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע לאחר ההפסד הדרמטי למכבי חיפה. ברדה, אוגו ומליקסון גערו בשופטים, המאמן: "הפסד כואב, אבל לא יעזור אם נבכה". בוזגלו לא שותף וזעם בחדר ההלבשה

one

בווידאו: תקציר ההפסד הדרמטי של הפועל באר שבע בחיפה

הפועל באר שבע כבר תכננה את חגיגות האליפות, השחקנים כבר הרגישו את הפרפרים בבטן והאוהדים כבר חגגו ברשתות החברתיות. אלא שהמחזור הלפני אחרון בליגת העל שינה את התמונה. הערב (שבת) הפועל באר שבע הפסידה בתוספת הזמן 2:1 למכבי חיפה ושמעה כי היריבה הגדולה על האליפות, מכבי תל אביב, ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים. המשמעות: בין השתיים מפרידות שתי נקודות כשמחזור אחד נותר עד לסיום העונה. בסיום, שחקני הפועל באר שבע תקפו את השופטים, כשג'ון אוגו, אליניב ברדה ומאור מליקסון גערו בהם ובאו אליהם בטענות לאחר שריקת הפתיחה.

שחקני באר שבע תיארו כי אחרי שריקת הסיום מאור בוזגלו נראה עצבני בחדר ההלבשה לאחר שלא שותף מול מכבי חיפה. כזכור, הקשר יהפוך לשחקן חופשי בינואר הקרוב ולכן מרחף סימן שאלה לגביו.

אייל משומר חוגג את השער הדרמטי/ברני ארדוב

"מדובר בהפסד כואב, אבל זה לא יעזור אם נבכה עליו", אמר ברק בכר. "חבל בשביל הקהל הזה, צריך לסיים את זה שבוע הבא עם ניצחון. זה יכול לקרות אחרי כל כך הרבה משחקים, לא תמיד דברים מסתדרים. מכבי חיפה היו מאוד אגרסיבים, כמו בגביע. הובלנו, זה כבר היה בידיים שלנו ועשינו טעויות שלא מתאימות לנו. ננתח את הדברים, נחשוב מה היה לא טוב, ונתכונן הכי טוב למשחק הבא. נעשה את הדברים הכי נכון שיש כדי לסגור את הסיפור בטרנר".

שיר צדק הוסיף: "נשלים את העונה המדהימה הזאת בשבוע הבא. כמובן שרצינו לסגור את הסיפור פה. מבחינתנו להפסיד אחרי 29 משחקים זה מאכזב. לא הצגנו את היכולת הרגילה שלנו, אבל יכולנו להכריע את המשחק. נתקן את הדברים. כמובן שהדברים לא סגורים ויכולים להתהפך, אבל זה תלוי בנו ונעשה את כל המאמצים כדי לנצח בטרנר ולסיים את העונה הזאת בצורה הכי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully