וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי במסר לסכנין: "לא מכיר קבוצה שפותחת רגליים, יהיו עליה מיליון עיניים"

14.5.2016 / 21:34

קשר מכבי תל אביב אופטימי לקראת מחזור הסיום: "יש לי דז'ה וו מהאליפות עם הפועל תל אביב". בוס: "עשינו את שלנו, עכשיו אנחנו צריכים לקוות לטוב. העתיד? אוהב את תל אביב, אבל זה כדורגל ושום דבר לא בטוח"

one
ערן זהבי חוגג את השער/מגד גוזני

מכבי תל אביב כבר החלה לחשוב על העונה הבאה לאחר ה-1:1 מול הפועל רעננה והניצחון של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים במחזור הקודם, אלא שהערב (שבת) חזרו הצהובים להאמין, זאת לאחר שניצחו את הקבוצה מהבירה ושמעו כי היריבה מבירת הנגב הפסידה בצורה דרמטית למכבי חיפה. כעת, בין השתיים מפרידות שתי נקודות כשנותר מחזור אחד לסיום העונה. במהלך המשחק נעצרו חמישה אוהדי בית"ר ירושלים בגין הפרת סדר ויידוי אבנים. העצורים הועברו לחקירה.

ערן זהבי, שכבר זכה באליפות דרמטית, אמר ש"יש לי דז'ה וו לאליפות ההיא עם הפועל", והביע אמונה שגם הפעם זה אפשרי. זהבי הודה שמכבי תל אביב שוב לא הבריקה, אבל ציין ש"אנחנו צריכים להיות אופטימיים ולא לחשוב על מה שהיה אלא על מה שיהיה, אני גאה בקבוצה שלי".

קפטן הצהובים נשאל אם הוא מתנצל על המתיחות שיש לקבוצה עם בני סכנין, שתפגוש את באר שבע במחזור האחרון. "סולחה עם סכנין? לא צריך לעשות, לא היה בינינו שום דבר דרמטי. אני מאמין שהם יבואו כמו מקצוענים ויעשו את המקסימום שלהם. אני לא מכיר קבוצה שפותחת רגליים, על המשחק הזה יהיו מיליון עיניים".

זהבי שיפר את מאזנו מול בית"ר ירושלים לשבעה שערים העונה בארבעה מפגשים, ואמר: "הלך לי טוב? הייתי צריך לכבוש מולם עוד שלושה שערים היום. מה שחשוב זה שניצחנו, אבל זה עדיין לא תלוי בנו. הצבתי השנה רף גבוה עם 32 שערים, אבל יכול להיות שזה יהיה לרעתי, כי בשנה הבאה יהיה קשה להשוות את זה. חשוב שאני עדיין מגיע למצבים. אני מאמין שהכדורים ייכנסו".

זהבי נשאל מי ראויה יותר לתואר, מכבי תל אביב או באר שבע, וענה: "אם מסתכלים על כל העונה, אי אפשר לקחת מבאר שבע את מה שהם עשו. בשלוש השנים האחרונות עם המספרים שהשגנו העונה היינו לוקחים אליפות. הם באר שבע תיקח, היא תהיה אלופה ראויה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ערן זהבי. מגד גוזני
לא מוותר. זהבי/מגד גוזני

"היינו חייבים לנצח בשביל שיהיה לנו סיכוי קטן", אמר פטר בוס. "הסיכוי כעת גדל אחרי שניצחנו וזה מה שחשוב. ברור ששמחנו על ההפסד של הפועל באר שבע כי זה עדיין אפשרי. לפני המשחק זה היה נראה גמור. אנחנו עשינו את שלנו ועכשיו צריך לקוות לטוב. גם סכנין רוצה לנצח ותנסה להשיג תוצאה טובה בבאר שבע. אבל אנחנו צריכים עדיין לנצח את מכבי חיפה שזה לא קל".

על המשחק: "לא שיחקנו כל כך טוב. מול סכנין שיחקנו טוב יותר". על העתיד שלו במכבי תל אביב והשמועות על מעבר לאייאקס: "אני אוהב את תל אביב, אבל זה כדורגל ושום דבר לא בטוח".

אחמד טיבי לא שכח את התבטאויותיו של ערן זהבי אחרי המשחק מול בני סכנין, וצייץ בסיום: "נדמה לי שזהבי היום יותר מתמיד מתחרט או אמור להתחרט על המשפט האומלל על סכנין ורמאללה". לאחר מכן צייץ חבר הכנסת: "ולמרות חוסר הספורטיביות של מכבי בסמי עופר ודברי הבלע, סכנין תשחק ספורטיבי ותבוא להשיג כמה שיותר נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully