וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תמנה מאמן בימים הקרובים, אופציית יוסי מזרחי לא נפסלת

12.5.2016 / 20:22

מנחם קורצקי ואריק בנאדו עדיין מועמדים, אך קיים סיכוי כי המאמן הנוכחי יקבל בכל זאת הצעה להמשיך. שמעון אבוחצירה מועמד להצטרף, איציק עובדיה מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

one

בווידאו: תקציר הפסדה של בני יהודה להפועל תל אביב

בני יהודה תמנה מאמן חדש בימים הקרובים. המועמדים המובילים נותרו מנחם קורצקי ואריק בנאדו, אך גם האופציה של השארת המאמן הנוכחי יוסי מזרחי לא נפסלת עדיין. בכל מקרה, תשובה אמורה להתקבל בקרוב מאוד. מי שעשוי לחזק את החלק הקדמי לקראת העונה הבאה הוא החלוץ שמעון אבוחצירה, שייפרד ממכבי חיפה אחרי עונה בה כלל לא שיחק.

שמעון אבוחצירה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יחזור למגרשים? שמעון אבוחצירה/טל לוי

בינתיים, בעל הבית החדש ברק אברמוב ממשיך לאייש את התפקידים הנוספים במועדון ומתמקד בעיקר במחלקת הנוער, שם מונה איציק עובדיה למנהל המקצועי. עובדיה אימן בשנתיים האחרונות את קבוצת הנוער של בני יהודה, ובעונה שעברה העלה אותה בחזרה לליגת העל. בעבר אימן גם את מכבי תל אביב, מ.ס. אשדוד והפועל רעננה.

מי שיעבוד לצדו הוא אורי מאיש, שמונה לאחראי על מערך הבנייה הגופנית במחלקת הנוער ולסקאוט מחלקת הנוער. מאיש, בהכשרתו מאמן כושר, עבד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה.

שני מנויים אלה מצטרפים למינויו של כפיר אדרי למנכ"ל המועדון בשלוש השנים הקרובות ולמינוי של רונית אשכנזי לדוברת המועדון ואחראית על קשרי קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully