וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציה של בית"ר ירושלים על ארסניו ולפורט הוארכה בשבועיים

12.5.2016 / 20:22

האופציה של הקבוצה על ההולנדי הייתה אמורה לפוג השבוע אך היא קיבלה ארכה לראות אותו בשני המשחקים האחרונים של העונה. לידור כהן צפוי להמשיך בקישור האחורי, אצילי ייעדר בגלל צהובים

one

בווידאו: תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

בית"ר ירושלים תחזור מחר (שישי) להתאמן לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בשבת. היציע המזרחי בטדי יהיה סגור כבר מהמשחק הקרוב, בשל העונש שהוטל על הקבוצה, שלושה משחקים בהם ייסגר היציע. שני משחקי ליגה נוספים עם היציע המזרחי סגור יתקיימו בעונה הבאה. האוהדים בעלי המנויים ליציע המזרחי יישבו ביציע הצפוני.

המאמן סלובודאן דראפיץ' ימשיך לתת דקות לכאלה שלא זכו לשחק לאורך העונה כמו רועי זיקרי וארסניו ולפורט. האופציה של בית"ר על ולפורט תמה השבוע אך לבקשת המועדון היא הוארכה שוב עד לתום העונה כאשר בבית"ר ירצו לראות אותו בשני המשחקים האחרונים לאחר שלאחרונה רק חזר מפציעה בכתף.

בוריס קליימן ייעדר בשער וסתיו שושן ימשיך להחליפו. עומר אצילי ייעדר עקב כרטיסים צהובים וניקיטה רוקאביצה עקב רגישות. לאחר המשחק ישוחררו רוקאביציה, רואדה וקלאודמיר לחופשה כאשר מבחינת המועדון האופציות על השלושה אמורות להיות ממומשות עד לסוף החודש והם יישארו במועדון. במקרה של ניקיטה גם לאחר מימוש האופציה יש לו האפשרות להשתחרר תמורת 450 אלף יורו.

רואדה חזר ואמר לשחקנים בימים האחרונים כי יחזור לפתיחת האימונים רק לאחר שיגיעו עימו להבנות בנוגע לתנאים. השחקן היה מאוכזב מהתנהלות המועדון כלפיו ובכלל ולכן שידר חוסר החלטיות בנוגע לרצונו להישאר בבית"ר. סוכנו אבי נמני משוכנע כי לאחר שטביב יממש את האופציה וישוחח עם השחקן ניתן יהיה לפתור זאת.

דוד קלטינס יערוך מחר אימון ועל פי הרגשתו יוחלט האם לשלבו במשחק. במידה וירגיש כאבים הוא ככל הנראה יסיים את העונה וינוח. דן איינבינדר צפוי לשוב להרכב כאשר לידור כהן אמור להמשיך ולקבל קרדיט בקישור האחורי. דובב גבאי עשוי גם הוא לשוב להרכב.

ארסניו ולפורט, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר יצרן
ישכנע להשאירו? ולפורט/אתר יצרן, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully