וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: מקס שרצר רשם 20 סטרייקאאוטים במשחק

12.5.2016 / 9:11

המגיש של וושינגטון התעלל באקסית דטרויט והשווה שיא ליגה, הנשיונאלס נותרו צמודים למטס ב-NL מזרח. קנזס סיטי מאכזבת, הקאבס ספגו לראשונה שני הפסדים רצופים, בוסטון מפציצה ריצות

מקס שרצר וושינגטון נשיונאלס. GettyImages
איזה משחק עצום. שרצר/GettyImages

בדרך כלל, סיכום השבוע שלנו בבייסבול עולה ביום שישי בבוקר, אבל הפעם פשוט אי אפשר היה לחכות והכל בגלל מקס שרצר. המגיש הנפלא של וושינגטון לא פתח את העונה בצורה מזהירה במיוחד, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי), הוא התפוצץ ועוד על חשבון האקסית דטרויט.

הנשיונאלס ניצחו 2:3 בבית ושרצר הפליא עם לא פחות מ-20 סטרייקאאוטים, שווה לשיא כל הזמנים בליגה. שרצר סיפק משחק מלא וסיים אותו ללא אף הולכה, כשהוא מצטרף לרוג'ר קלמנס (פעמיים), קרי ווד ורנדי ג'ונסון במועדון ה-20. בסך הכל, הוא סיים את המשחק עם 96 סטרייקים מ-119 זריקות ועל הדרך, הצטרף לג'ון לאקי בתור אחד משני השחקנים הפעילים היחידים בליגה שניצחו את כל 30 הקבוצות.

הניצחון הזה הציב את הנשיונאלס חצי משחק מאחורי ניו יורק מטס ב-NL מזרח, אחרי שסגנית האלופה נעזרה במשחק נהדר של המגיש שלה, נואה סינדרגארד, שחבט לצמד הומראנים וסידר 3:4 בחוץ על הדודג'רס. עוד באותו בית, אטלנטה ניצחה בפעם השנייה בלבד בבית מתוך 18 משחקים, 1:5 את פילדלפיה.

שיקגו קאבס, שנהנתה משבוע חלומי, ספגה לראשונה העונה שני הפסדים רצופים, ועוד בבית, ועוד מול סן דייגו, שניצחה את שני משחקי הדאבל הדר, 4:7 ו-0:1. הקאביז ירדו למאזן 8:25 "בלבד" ועדיין מובילים בפער מבטיח של שבעה משחקים על פיטסבורג ושבעה וחצי על סנט לואיס. במערב, סן פרנסיסקו (18:18) והדודג'רס (17:17) צמודות בפסגה, בעוד אריזונה (19:17) וקולורדו (18:16) משחק אחד מאחוריהן.

בחטיבה השנייה, הימים האחרונים היו שייכים לבוסטון, שלראשונה בתולדותיה סיימה שלושה משחקים רצופים עם 13 ריצות ומעלה. הקורבן הייתה אוקלנד, שחטפה 14:7, 13:5 והלילה, 13:3. למרות השבוע המוצלח, הרד סוקס (13:21), עדיין רק צמודים לבולטימור (12:20), שעשתה את שלה הלילה עם 2:9 בחוץ על מינסוטה האיומה. היאנקיז עדיין נועלים את הבית עם מאזן 19:13 מאכזב.

בבית המרכז, שיקגו וייט סוקס ממשיכה בפתיחת העונה הפנטסטית (למרות שכרגע היא נמצאת ברצף של שני הפסדים) ומובילה בחמישה משחקים על קליבלנד. לגרביים יש מאזן של 12:23, בעוד האלופה קנזס סיטי מדשדשת עם מאזן שלילי של 17:16 בלבד. במערב, סיאטל בפסגה עם מאזן 13:21 ואילו טקסס בפיגור משחק וחצי ממנה, בעוד יוסטון והאיינג'לס ממשיכות לאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully