וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאובונג אקפאי פוטנציאל גדול, הוא יכול להצליח במכבי חיפה"

11.5.2016 / 15:42

סוכנו של הקשר הניגרי אישר לוואלה! ספורט את הסיכום עם מכבי חיפה וממתין לאולימפיאדה בריו, לאחריה יוחלט אם יצטרף לסגל או יושאל. בקבוצה טוענים: לוי התבקש להגיע למו"מ בקפריסין לפני שסירב

one

"אובונג אקפאי הוא פוטנציאל גדול שיכול להצליח במכבי חיפה. הוא ימריא לאולימפיאדה, אני מאמין שמשם הדרך שלו למועדונים גדולים יותר תהיה קצרה". כך אמר סוכנו של הקשר הניגרי, ג'קי דהאן, שאישר כי הגיע עם מכבי חיפה להסכמות בנוגע לעונה הבאה עבור השחקן שמתופקד בדרך כלל כשחקן כנף.

כזכור, אתמול (שלישי) פרסמנו כי אקפאי, שעזב את הארץ לפני כחודש לאחר שנבחן במועדון ושוחרר ללא החלטה, סיכם את תנאיו לשלוש שנים בקבוצה. במכבי חיפה, שם אישרו את הידיעה, נותר לסכם את הפרטים האחרונים עם קבוצתו, אקווה יונייטד, על מנת להשלים את המעבר. בקבוצה יעקבו אחר השגי השחקן באולימפיאדה בריו בחודש אוגוסט ואז יוחלט אם לצרפו לסגל.

אקפאי נמנה על סגל הנבחרת האולימפית של ניגריה והרשים את רוני לוי. כעת יצטרך המאמן להחליט האם להשאילו. "כבר באימון הראשון ראינו שמדובר בשחקן עם פוטנציאל, אבל נצטרך לראות איך הוא משתלב בקבוצה. לא כל זר שהגיע לכאן עם פוטנציאל הפך לשחקן גדול", הסביר אחד השחקנים.

בנושא אחר: אתמול פרסמנו כי על פי מקורות בקפריסין רוני לוי קיבל שתי הצעות מקבוצות באי השכן. מדובר באנורתוזיס ובאומוניה ניקוסיה. לוי, שקיבל את ההצעות בימים האחרונים, התבקש להגיע במהלך השבוע לקפריסין לצורך המשך המשא ומתן, אך הבהיר כי הוא ממשיך במכבי חיפה. גורמים במועדון טענו כי גם ג'ורדי קרויף ידע על ההצעה של לוי ושאל אותו על כך במהלך השיחה שהתקיימה בניהם לפני מספר ימים.

אובונג אקפאי, קשר ניגרי. מכבי חיפה, אתר רשמי
"כבר באימון הראשון ראינו שחקן עם פוטנציאל". אקפאי/אתר רשמי, מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully