וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות תוכנית ההבראה: הגירעון בהפועל תל אביב גדל משמעותית

על אף הניסיונות להקטין את הבור התקציבי, הגירעון של האדומים גדל לכ-25 מיליון שקל בעונה ועשוי להשפיע ישירות על בניית הסגל בקיץ. גוטמן העביר רשימת מועמדים, אך מחירם עלול להיות גבוה מדי

one

לא סתם מדברים בהפועל תל אביב על תוכנית הבראה: לוואלה! ספורט נודע כי האדומים יחלו את עונת 2016/17 עם גירעון של לפחות 25 מיליון שקל. מתברר שהתוכניות להקטנת הגירעון לא יושמו, וכי הוא דווקא גדל בצורה משמעותית. כעת מחפשים תשובות בקבוצה, ומעלים שתי סברות עיקריות. הראשונה: על פי גורמים רשמיים בקבוצה, הגירעון עומד על כ-23 מיליון שקל "בלבד", סכום שרובו קשורים להלוואות הקיימות במועדון ולקופת משרד הכרטיסים 'לאן', כך שלא אמורה להיות השפעה על התקציב בעונה הבאה, מכיוון שמדובר בהחזרים קבועים שיילקחו בחשבון במסגרת התקציב כולו.

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אין אופק. כבירי/ברני ארדוב

הסברה שנייה: על פי גורמים במועדון, הגירעון גדל לכ-30 מיליון שקל וגדל בעונה החולפת ללא קשר להלוואות או הקדמת תשלומים מקופת 'לאן' או נתוני שירות אחרים שעובדים עם הקבוצה. אם הגרסא השנייה היא הנכונה, להפועל תל אביב יהיה קשה מאוד להחתים שחקנים משמעותיים בקיץ הקרוב, אלא אם כן יגיע ספונסר גדול למועדון שיזרים כספים. יתרה מכך, במועדון חוששים כי העיכובים בשכר והפיטורים המתוכננים של מספר אנשים יביאו לגל תביעות נוסף נגד המועדון, עוד דבר שעשוי להכביד תקציבית.

למרות זאת, במועדון מעזים לדבר על שדרוג מקצועי. אלי גוטמן העביר בימים האחרונים רשימת שחקנים שהיה רוצה לראות בקבוצה. רוב השחקנים שבהם נקב המאמן הם שחקנים שאמורים להרוויח סכומים גבוהים ולא ברור כרגע איך התכניות המקצעיות של גוטמן יתיישבו עם התכניות הכלכליות של הנהלת הקבוצה. בנוסף, האדומים ינסו לשחרר מספר שחקנים שמחזיקים חוזים לעונה הבאה וככל הנראה יצטרכו לפצות כספית את חלקם הגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully